مفید وردپرس

این هتل مجلل چشمگیر نقطه ملاقات علاقه مندان به اسکی و مکانی

شابیات روطان | پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۱۴ ب.ظ

این هتل مجلل چشمگیر نقطه ملاقات علاقه مندان به اسکی و مکانی عالی برای استراحت و لذت بردن از سلامتی با سونا و مناطق اسپا است.
Beltá Frajumar با ارائه مبلمانی با طراحی دقیق مانند صندلی های راحتی LASE و پاف OPOF که کاملاً با طراحی و فضای طبیعی اتاق ها ترکیب شده است در این پروژه همکاری کرده است.
انتخاب این اثاثیه اساساً با کیفیت، لوکس و راحتی این هتل اتریشی با ترکیب سبک های کلاسیک و معاصر مشخص می شود.
قسمت های مشترک و کتابخانه با صندلی های LASE و مبل COOL که با ماژولاریت های مختلف و ترکیب بندی های متنوع پارچه سفارشی شده است مبله شده است. فضا برای لذت بردن از مطالعه یا هر فعالیت تفریحی، آسایش و آرامش را تنفس می کند.ما اولین تجربه غوطه‌وری دائمی در جهان را به پایان رساندیم - که یک گالری هنری نیمه سبک، نیمه‌آب و بخشی تعاملی است.
به عنوان یک گسترش یکپارچه از بوم دیجیتال، تصاویر نوری در حال تغییر از طریق سقف، دیوار و عناصر آب فضا جریان می‌یابند و محتوای بصری را فراتر از بوم به کل سرسرا دو طبقه گسترش می‌دهند. یک اثر هنری استوانه‌ای قابل برنامه‌ریزی با ارتفاع 13 متر از آبشارهای در حال سقوط به شکل‌های متعدد در مرکز فضا و تبدیل به یک بوم متحرک زیبا برای نور، لیزر و پیش‌بینی می‌شود.
این نصب، محتوای خود را بین حالت های محیط، تماشا و تعامل، با توجه به زمان روز تطبیق می دهد. علاوه بر این، یک برنامه نظارتی مداوم به بازدیدکنندگان ستاره اطمینان می دهد که می توانند آثار هنرمندان محلی و بین المللی را تجربه کنند.
تجربه همهجانبه از یک بوم دیجیتال تعاملی 25 متری با وضوح 8k نشات می گیرد. این بوم که مطابق با ریتم انسانی طراحی شده است، نور و حرکت سیدنی را از طریق آثار هنری دیجیتال هنرمندان، انیماتورها و سینماگران داخلی و بین المللی بیان می کند.
صندلی های ERNE ظرافت و تمایز جزئیات را با تودوزی با دست دوخته شده روی ساختاری از پایه های چوبی جامد به ارمغان می آورند.من الهام گرفته‌ام که یک اثر هنری دیجیتالی را ایجاد کنم که در معماری فضا تعبیه شده است، با اتصال عناصر و تجسم کل محیط که به صورت یکپارچه کار می‌کنند، به منظور یکپارچه‌سازی و غنی‌سازی تجربه انسانی.» - بروس راموس
برای اطلاعات بیشتر در مورد کار RAMUS در تولید محتوای دیجیتال و رسانه های جدید، لطفاً از وب سایت ما دیدن کنید .مفهوم هتل Unplugged، که درهای خود را در سال 2020 افتتاح کرد، - از ابتدا - توسط The Invisible Party ایجاد شد. یکی از استودیوهای پیشرو طراحی بوتیک آمستردام. ساختمان قبلاً آنجا بود، اما هنوز به یک داستان نیاز داشت. هدف این بود که Unplugged را به عنوان توسعه روتردام مترقی معرفی کنیم. مکانی که در آن استانداردهای گذشته رها شده و نوآوری محوری است. هتل این تمرکز را بر نوآوری برای جذب گروه جدیدی از مسافران قرار می دهد. هزاره ای که کشف را با راحتی و طراحی ترکیب می کند. این گروه اغلب زندگی پرمشغله و پر استرسی دارند و به دنبال مکان هایی می گردند که واقعاً بتوانند از برق جدا شوند. حزب نامرئی وظیفه داشت این تاکید بر قطع ارتباط را به یک طراحی داخلی تبدیل کند. استودیوی طراحی با یک داستان سرایی کامل از جمله لحن صدا شروع کرد و سپس یک برندینگ کامل را راه اندازی کرد. نامگذاری و طراحی داخلی - باید پر جنب و جوش و جوان باشد. و فوق العاده رنگارنگ

 

جایی که همیشه در سمت راست تخت از خواب بیدار می شوید
«قبلاً همه چیز در مورد فضا، موقعیت و اعتبار بود. امروزه تجربه و ارتباط با یک شهر و جامعه از همه مهمتر است. علاوه بر این، فضا روز به روز گران تر می شود و به عنوان یک طراح داخلی، باید با متر مربع های موجود خلاقیت بیشتری به خرج دهید. بدون از دست دادن مشتری و گروه هدف. ما از فکر کردن خارج از چارچوب نمی ترسیم. همه چیز در مورد بازنویسی قوانین است. به لطف رویکرد تخیلی تیم، تفکر تطبیقی ​​و طراحی عملی، استودیوی طراحی توانست استفاده از فضاهای بلند و باریک تقریباً تمام ۲۸ اتاق را بهینه کند. و این منجر به خلاقیت های شگفت انگیز و هیجان انگیز شد.

مهمانان از طریق حمام وارد هر اتاق می شوند و در هر اتاق، تخت نه تنها به عنوان یک تخت، بلکه به عنوان یک محل کار، یک نقطه ملاقات یا مکانی برای شارژ مجدد عمل می کند. تخت پهنای اتاق را می‌پوشاند و در نتیجه، از یک نقطه عالی در کنار پنجره لذت می‌برد - «جایی که همیشه در سمت راست تخت از خواب بیدار می‌شوید». در نتیجه، از تمام فضا به طور موثر بدون به خطر انداختن عملکرد استفاده شد. وقتی نوبت به رنگ می‌رسد، استودیو پسته و اسطوخودوس را به‌طور متناوب با زنگ‌زدگی و سیاه انتخاب کرد. اتاق ها به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان پس از یک روز طولانی در جاده می توانند خود را به طور کامل شارژ کنند و اقامت خود را به روش خود سازماندهی کنند.

مهمانی نامرئی همیشه دوست دارد یک چشمک و یک غافلگیری پنهان را اینجا و آنجا داشته باشد، بنابراین می توان با اشاره به داستان برند و نام هتل در تمام فضای داخلی آن را پیدا کرد - چه با طنز در طراحی، مانند یک طرح سیاه و سفید. الگوی صدای سفید تلویزیون که روی روبالشی‌ها و کف ترازو یا متن‌های مختلف روی دیوار که به «قطع برق» اشاره دارد و لامپ‌هایی که مطابق با نام فضاهای عمومی طراحی شده‌اند، دیده می‌شود.

 

مهمانی نامرئی حزب
نامرئی به رهبری بنیانگذار و مدیر خلاق ویویان ون شاگن و مدیر عامل سرواس ومهیجر، خدمات منحصر به فردی را به نام های بزرگ و همچنین مشتریان بوتیک و مسکونی ارائه می دهد. آنها در ایجاد برند و هویت محصول قدرتمندی که از انتظارات مصرف کننده به طور فزاینده انتقادی فراتر می رود، متخصص هستند. برخلاف آنچه از نام آن پیداست، کار استودیو چیزی جز نامرئی است. در طول هر پروژه - کوچک یا بزرگ - تیم به عمق مفهوم می پردازد و تمام جزئیات را زنده می کند. هر قطعه از طرح دارای لایه های بیشتری نسبت به چشم است و به سرعت باعث ایجاد لبخند و شگفتی می شود. حزب نامرئی قبلا با Hema، Patagonia، W Hotels و The Student Hotel همکاری کرده است.

 

اطلاعات اضافی
مساحت کل هتل 595 متر مربع است و ساختمان از پنج طبقه تشکیل شده است: زیرزمین، طبقه همکف و سه طبقه با اتاق های مهمان. مساحت کل زیرزمین 108 متر مربع، طبقه همکف 130 متر مربع و سه طبقه دیگر حدود 120 متر مربع مساحت دارند. ورودی، یک کافه و فضاهای مختلف کار مشترک در طبقه همکف قرار دارند. این هتل در مجموع از 28 اتاق با چهار طرح اتاق منحصر به فرد تشکیل شده است. سطح کل نوع A و B به ترتیب 13 متر مربع و 17 متر مربع است. این نوع اتاق ها بلند و باریک هستند. نوع C و D تا حدودی بزرگتر و مربع تر هستند و 24 متر مربع مساحت دارند. ورودی همه اتاق ها در قسمت حمام است. از طریق این لینک می توانید اطلاعات بیشتری در مورد مهمانی نامرئی پیدا کنید.

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی