مفید وردپرس

نظریه ارتباطات شامل مجموعه ای از دانش است که در یک چهارم دوره تئوری

شابیات روطان | سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۰ ق.ظ

مقدمه ای بر نظریه ارتباطات شامل مجموعه ای از دانش است که در یک چهارم دوره تئوری ارتباطات در کالج ایالتی کالیفرنیا تدریس می شود. این کتاب در شش فصل سازماندهی شده است ، ابتدا به مبانی ریاضی تجزیه و تحلیل سیگنال می پردازد. فصل 2 سپس این امر را برای مطالعه سیستم های خطی با تأکید بر نظریه فیلتر به کار می برد. فصل های بعدی نظریه توسعه یافته را در مورد سیستم های ارتباطی مختلف ، به ویژه در مطالعه دامنه ، فرکانس و تعدیل پالس ، به کار می گیرد. فصل آخر تکنیک های تجزیه و تحلیل نویز را تشریح می کند. این متن برای دانش آموزان در زمینه ارتباطات بسیار مفید خواهد بود.قدمه ای بر رویکرد محدودیت ها: کاربرد در فوتبال یک منبع مربیگری است که مربیان فوتبال می توانند از آن برای درک اجزای نظری کلیدی رویکرد محدودیت ها استفاده کنند. بخشها درباره پویایی اکولوژیکی ، درک عمل ، درجه آزادی و نظریه پیچیدگی بحث می کنند. نمونه هایی در فصل های نظری ارائه شده است تا به خوانندگان در کاربرد عملی آنها کمک کند. بیش از 30 شیوه طراحی شده با استفاده از رویکرد محدودیت ها به خوانندگان نشان می دهد که چگونه این تئوری به عمل تبدیل می شود. این تمرینات با هدف تمرین ، از مالکیت ، انتقال دفاعی ، انتقال خارج از مالکیت و حمله انجام می شود.
مروری بر رویکرد رهبری محدودیت ها ارائه می دهد که به کاربران کمک می کند درک اساسی از این نظریه را بدست آورند
دانش بنیادی را برای مربیانی که می خواهند تمرین خود را بهبود بخشند پوشش می دهد
شامل بیش از 30 برنامه جلسه تمرین با مفاهیم کلیدی نظری است
در حال حاضر ، هیچ کتابی در بازار وجود ندارد که رویکرد محدودیت های خاص فوتبال را پوشش دهد. هدف این است که این کتاب در دسترس مربیان فوتبال بدون نیاز به تمرکز تنها بر نظریه دانشگاهی قرار گیرد.

 

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی