مفید وردپرس

کتاب دعا نویسی هر شخص ارتدوکس می داند که زندگی مؤمنی که مرتباً

شابیات روطان | دوشنبه, ۲۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۹ ب.ظ

کتاب دعا نویسی هر شخص ارتدوکس می داند که زندگی مؤمنی که مرتباً در مراسم عبادت شرکت می کند، بدون اعتراف و اشتراک منظم غیرقابل تصور است. با این حال، برای افرادی که فقط در مسیر ارتدکس قدم می گذارند، بسیاری از قوانین پیچیده و گیج کننده به نظر می رسند. چگونه برای اعتراف آماده شویم؟ چه دعایی قبل از اقرار؟کتاب دعا نویسی و شاید برخی از قوانین وجود دارد؟قبل از عشای ربانی، لازم است دعاها و قوانینی را که به طور خاص برای آماده شدن برای این مراسم مقدس طراحی شده اند، بخوانید. به عنوان یک قاعده، قوانین "عیسی مسیح" و دعای کانون "توسط فرشته نگهبان و باکره مقدس" را ترکیب می کرد. یا دعا می توانید به راحتی این دعاها را بیابید و برای عشا آماده شوید، آنها را با دقت و تامل بخوانید و روح را در مسیر دلخواه قرار دهید. خواندن آنها توصیه می شود یکباره سقوط نکنید، اما برای چندین روز، آماده سازی معنادارتر بود. دعای قبل از عشا و اعتراف، خشم را نمی پذیرد، به خودی خود یک زندگی معنوی است که فقط خشم را می کشد.
زندگی یک مؤمن ارتدکس مملو از دعا است که هر کاری را در زندگی خود با آن آغاز می کند. دعا همیشه و همه جا لازم است، به عنوان چراغ راهنما عمل می کند و انسان را به راه راست هدایت می کند.کتاب دعا نویسی این ارتباط با خدا، برای همین مهم نیست، نماز قبل از اقرار است یا نه. نکته اصلی - وجود خود نماز است که نشان دهنده این است که آیا همه چیز در زندگی معنوی انسان عادی است یا خیر. اگر دعا یک مورد نادر و شدید است، پس دلیلی برای تعجب وجود دارد که چرا این اتفاق می افتد. باز هم دلیلی برای پشیمانی وجود ندارد!
اعتراف - یکی از مقدسات کلیسای ارتدکس است. در طول اعتراف، ماوراء الطبیعه و غیرقابل درک برای ذهن انسان، روشی برای بخشش گناهان وجود دارد که در آن مردی به کشیش اعتراف کرد. اعتراف مقدم بر عشای ربانی است، که هنوز یکی از آداب مقدس و یکی از مهمترین آنهاست. کودکان زیر 7 سال ممکن است اعترافی دریافت نکنند، اما بزرگسالان برای اشتراک بدون اقرار مجاز نیستند.کدامیک دعاهای قبل از اقرار را می خواند؟ در واقع،کتاب دعا نویسی هیچ قواعد سختگیرانه‌ای برای نزول دعای خاصی درست قبل از اعتراف وجود ندارد، بر خلاف عشای ربانی، که در آن فقط نیاز به خواندن دعا، آماده سازی و تنظیم انسان بر این راز است. قبل از اینکه اقرار مهم باشد چیز دیگری است. دقیقا چه چیزی؟
پیش نیازهای اقراراگر از کسی بپرسی می گوید: البته وجوب نماز قبل از اقرار. ارتدکس می گوید که دعا دائماً به یک مؤمن نیاز دارد، نه فقط در این مورد. در هر قدم باید کسانی را که دیدگاهشان به سوی خدا معطوف است، با اراده خدا سنجید و در هر کاری از او برکت خواست.
اعتراف واقعی این همان چیزی است که از او انتظار می رفت و نه چند قسمت تصادفی در زندگی یک فرد، باید عمدا و جدی با آن برخورد کرد. دعا قبل از اعتراف ضروری است، برای این موضوع، حتی دعا در زندگی یک مسیحی ارتدکس. قبل از هر چیز، انسان درآمدی در اعتراف، باید از گناهان خود آگاه باشد، از آنها توبه کند و تمایل زیادی به تکرار نکردن آنها داشته باشد.به نظر می رسد که همه چیز خیلی سخت به نظر نمی رسد،کتاب دعا نویسی اما گاهی اوقات انجام این سه قانون بسیار دشوار است، نه اینکه فقط قبل از اعتراف از قوانین خاصی پیروی کنید. علت این مشکلات در این واقعیت نهفته است که ما ایمان ارتدکس را از دست داده ایم و چندین نسل قبل از ما زندگی کرده اند این نیست که ایمانی وجود داشته باشد که تأثیر منفی بر زندگی معنوی همه مردم داشته باشد. زندگی معنوی بسیار دشوار است، به همین دلیل است که بسیاری از مردم حتی سعی نمی کنند آن را شروع کنند.و قبل از اینکه اعتراف لازم باشد، اول از همه، گناهان خود را به یاد آورید و متوجه شوید که واقعاً هستند. بسیاری از مردم، آگاهانه یا ناآگاهانه باور ندارند که این یا آن گناه گناه است. برخی از مردم به سادگی با آموزش ارتدکس ناآشنا هستند و حتی نمی دانند چه می کنند. آنها فکر می کنند که نماز قبل از اقرار - بیش از حد کافی، و بدون نقطه شک در حق، برای رفتن به اقرار. در واقع این خوب نیست. بلکه برای روح انسان مضر است. چنین افرادی فقط در وکلا بزرگ می شوند که فکر می کنند دعای ارتدکس قبل از اعتراف آنها را نجات می دهد. با این حال، همه ما می دانیم که خداوند عیسی مسیح کاتبان و فریسیان را محکوم کرد و دزد توبه کننده که در کنار ناجی مصلوب آویزان شده بود،کتاب دعا نویسی ابتدا در بهشت ​​نزد او آمد، چرا دعاهای خاصی را نخواند.
توبه - گام بعدی لازم برای اطمینان از این است که اعتراف در نجات انسان است، نه مرگ او. بدون توبه نمی توان زندگی عمومی یک فرد ارتدکس را به درستی نامید. تمام زندگی مؤمنان باید توبه باشد. هر روز صبح باید با توبه قلبی از خواب بیدار شوید و فقط بخوابید. بدون توبه هیچ نجاتی برای ما وجود نخواهد داشت و دزد توبه‌کار برای ما نمونه‌ای از توبه را بیان کرد که می‌تواند روح انسان را نجات دهد. اما زندگی سارق خیلی از ایده آل بود! ما نمی دانیم که او چند جنایت مرتکب شده است، اما به احتمال زیاد، بسیار زیاد است، وگرنه او در معرض چنین مرگ وحشتناک و شرم آوری قرار نگرفته است.علاوه بر توبه، باید همچنان میل به تکرار نکردن گناهان قبلی باشد. هر مؤمنی می داند که قلبش چقدر حیله گر است و احساسات و افکار خطرناک شما را باور می کند. با این حال، در زمان اقرار باید میل شدیدی به عدم تکرار گناهان آنها وجود داشته باشد، حتی اگر یقین روشنی در عدم تکرار آنها وجود نداشته باشد.
نماز قبل از اقرار لازم است،کتاب دعا نویسی زیرا انسان را به نحو مطلوب خلق می کند، درست مانند نوازنده قبل از اجرای یک اثر موسیقایی. به طور کلی، نماز - این همان چیزی است که برای مؤمن لازم است، مانند هوا، چه قبل از اقرار یا بعد از آن. دعا کنید تا عادت کنید از دعاهایی که هر روز استفاده می کنید، مانند «مادر خدا»، «پدر ما»، «ایمان دارم»، دعایی برای فرشته نگهبان، خداوند عیسی مسیح، استفاده کنید.
عشای ربانی
وقتی اعتراف تمام شد، مرد منتظر عشای ربانی بود. هنوز هم یکی از هفت مقدس کلیسای ارتدکس است، بسیار مهم و ضروری است. در هنگام اشتراک با شخص مسیح ارتباط وجود دارد، بدن انسان بدن او است و خون انسان - خون مسیح. توصیه می شود که به طور مرتب عشای ربانی داشته باشید زیرا این آیین مقدس به مؤمن کمک می کند تا با وسوسه هایی که دائماً در راه زندگی معنوی رخ می دهد، روبرو شود.

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی