مفید وردپرس

دمه ای بر مدارهای الکتریکی برای دانش آموزان سال اول مهندسی الکترونیک و برق که باید سریعاً با نظریه اصلی آشنا شوند ، ضروری است. این متن مقدمه ای جامع برای این موضوع است و با فرض عدم اطلاع ، محتوای ریاضی را به حداقل می رساند.
مانند سایر کتابهای درسی مجموعه ، قالب این کتاب دانش آموز را قادر می سازد تا با سرعت دلخواه خود کار کند. این شامل نمونه های کار شده متعدد در طول متن و تمرینات درجه بندی شده ، همراه با پاسخ ، در پایان هر بخش است.مقدمه ای بر Electron و Ion Optics زمینه نظری مورد نیاز برای درک موضوع و حتی مفید بودن در کارهای آزمایشگاهی را فراهم می کند. هفت قسمت اصلی شامل کتاب است که هر یک بر جنبه یا زمینه خاصی تمرکز دارد. این کتاب با مقدمه ای بر اصول کلی در مورد نوری الکترون و یون ، به طور خاص به عنوان پایه ای برای طراحی اجزای نوری مورد استفاده در تجزیه و تحلیل ذرات و شتاب دهنده ها ، آغاز می شود. بخشهای زیر جنبه های مختلف مانند اپتیک هندسی را مورد بررسی قرار می دهند. قوانین مقیاس بندی و ضرایب پراکندگی ؛ زمینه ها (پاراکسال ، سکتور ، حاشیه ، چهارقطبی) ؛ لنزها (الکترواستاتیک ، غوطه وری ، یک پتانسیل و غیره) ؛ تجزیه و تحلیل (الکترواستاتیک ، کروی و غیره) ؛ شارژ فضا و تولید تیر. به قسمت آخر کتاب ، یک بخش تمرین وجود دارد که در آن مشکلات مختلفی برای خوانندگان ارائه می شود تا به آنها پاسخ دهد. این کتاب مخصوص دانش آموزان در زمینه فیزیک است.

 

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی