مفید وردپرس

هتل هودی اکتیو اند هاپینز یک اقامتگاه کاملاً جدید است که در ساحل شمالی

شابیات روطان | پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۱۲ ب.ظ

هتل هودی اکتیو اند هاپینز یک اقامتگاه کاملاً جدید است که در ساحل شمالی دریاچه گاردا واقع شده است. این هتل با پیروی از مفهوم جدیدی از مهمان نوازی، ایجاد حالات مثبت و همیشه در حال تکامل توسعه یافته است.
فضاهای عمومی فضاهای
مشترک هتل روشن و کاملاً با تراس بیرونی که منظره ای به پارک زیبا دارد در ارتباط هستند. تمام «اتاق‌های» مختلف به هم متصل هستند و می‌توانند برای همه مقاصد مختلف مورد استفاده قرار گیرند، به عنوان مثال، اتاق جلسه دارای یک میز سفارشی بزرگ است که می‌تواند به عنوان میز پینگ‌پنگ یا برای صرف صبحانه در سازماندهی ماجراجویی بعدی نیز استفاده شود.

فضاهای داخلی دعوتی برای اجتماعی شدن و به اشتراک گذاشتن زمان، تجربیات و فضاها هستند، در حالی که رنگ‌ها - عمدتاً آبی و زرد - در اثاثیه و پوشش‌ها روشن و با سلیقه قضاوت می‌شوند.

قفسه‌هایی که فضاها را آلوده می‌کنند پر از کتاب‌هایی هستند که مناظر و فعالیت‌های بیرونی را نشان می‌دهند که مشتری می‌تواند در فصول مختلف انجام دهد.

بار هتل، گودی، با یک دیوار led پوشانده شده است که فعالیت های مختلف و رویدادهای ویژه ای را که در قلمرو برنامه ریزی شده است را نشان می دهد.

 

اتاق
ها اتاق ها جوهره پروژه هستند. هر یک از انواع آن ها ترکیبی از تم ها و رنگ ها است. این مفهوم مینیمال است اما با محصولات طراحی نمادین. مثلث نشان دهنده یک هدف است، عنصری که همیشه با ورزش مقایسه می شود. هر اتاق دارای بالکن وسیعی است که منظره دره را می دهد و آفتاب گرم را به داخل می دهد.

 

متریال استفاده شده :
1. سنگ Marazzi - Mystone, Ceppo di Gré در سایز 75x150 سانتی متر
2. Flos - Prentesi, String Light و Gatto
3. Louis Poulsen - چراغ دیواری AJ
4. Luceplan - چراغ
ضد تعادل 5. Moooi - Prop light
6. Zanotta - میز کناری صندلی Sella و Servomuto
7. سجاف - آخرین مدفوع
8. Pedrali - صندلی Nolita، صندلی استراحت و میز کناری
9. Knoll - صندلی بغل Bertoia

داستان را به زبان ایتالیایی بخوانید

مارازی
هتل هودی اکتیو و شادی
مارازی در نقش سنگ
نمایش گالری

+7
مایستون کریپر
مایستون کریپر
مارازی
هتل ورزشی Hoody Active & Happiness  ، در ساحل شرقی  دریاچه گاردا ، نمونه ای عالی از این است که چگونه اتصالات کاشی و الگوهای نصب می توانند به یک ویژگی طراحی برجسته تبدیل شوند.

این توسط  معمار و طراح داخلی جولیا بورتولوتی طراحی شده است که بر مفاهیم بازی، حرکت و پویایی تمرکز کرده است تا هتلی مدرن و غیررسمی ایجاد کند که حالتی بی دغدغه و مثبت را منتقل می کند.

فضاهای داخلی دعوتی برای اجتماعی شدن و اشتراک گذاری فضاها هستند، در حالی که رنگ ها - عمدتاً آبی و زرد - روشن و با سلیقه، هم در مبلمان و هم در پوشش ها مورد قضاوت قرار می گیرند.

انتخاب  کفپوش ،  ظروف سنگی چینی Mystone Ceppo di Gré در اندازه 75x150 سانتی متر ، به طرز جذابی با مفهوم طراحی مطابقت دارد و با مدرنیته هتل در تضاد است و ارتباطی با مناطق بیرونی ایجاد می کند. الگوی نصب مورب مبهم بر شخصیت پویای اتاق‌های مختلف تأکید می‌کند، در حالی که مفاصل آبی با استفاده از خطوط و مسیرها در تعدادی از ویژگی‌های تزئینی، اشاره نمادین به ورزش‌ها و بازی‌های موجود در هتل دارند.

  • شابیات روطان

نظرات  (۱)

  • خرید فالوور
  • Hi it's me, I am also visiting this web page daily, this site is actually
    fastidious and the visitors are genuinely sharing pleasant thoughts.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی