مفید وردپرس

بین پارک طبیعی مونتگو و دریای مدیترانه در نزدیکی شهرهای ساحلی جذاب

شابیات روطان | پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۱۵ ب.ظ

بین پارک طبیعی مونتگو و دریای مدیترانه در نزدیکی شهرهای ساحلی جذاب Dénia و Jávea در کوستا بلانکا واقع شده است. این هتل پنج ستاره توسط معمار مونیکا فولادا و پروژه Fraile به عنوان مدیر پروژه طراحی شده
Beltá Frajumar در این پروژه با ساخت و مونتاژ مبلمان سفارشی شرکت کرده است و قطعات طراحی منحصر به فرد مطابق با مشخصات تعیین شده توسط پروژه طراحی داخلی را ارائه می دهد.
میز DOMO و پاف SOFT فضایی ایده آل و خوش ساخت را در سوئیت ایجاد می کنند.
کیفیت، تجمل و راحتی به عنوان جوهره یک مبلمان مدرن و بسیار جذاب برای انتقال آرامش و آرامش به میهمان بهترین نتیجه است.
میزهای چوبی جامد ENSA هویت و اصالت را به فضایی غنی و گرم می آورند تا از تجربه ای فراموش نشدنی در این بهشت ​​شگفت انگیز لذت ببرید.در منظره ای زیبا از سواحل شنی بی پایان و تپه های غلتان، مزارع قدیمی و دهکده های ماهیگیری کوچک، اکنون می توانید «آدرس ها» را پیدا کنید. این برند جدید مهمان‌نوازی که توسط یک تیم بلژیکی راه‌اندازی شده است، به مهمانان این امکان را می‌دهد از بهترین‌هایی که Algarve ارائه می‌کند، در حالی که در بهترین مهمان‌خانه‌های خصوصی اقامت دارند، لذت ببرند. پس از «کازا ام»، اولین مهمانخانه در حومه پرتغال، شرکت «آدرسس» اکنون دومین مهمانخانه خود را با نام «کاسا دویس» راه اندازی کرده است. این انبار ماهی سابق به یک خانه شهری جذاب با جذابیت جنوبی در قلب دهکده ماهیگیری Olhão تبدیل شد. سقف های بلند آرمازم سابق به این خانه فضایی روشن، مطبوع و آرام بخشیده است. از پاسیو، یک پلکان زیبا در فضای باز به تراس پشت بام منتهی می شود. جایی که می توانید نگاهی اجمالی به ریا فورموسا بیندازید و با هیاهوی دنج زندگی پرتغالی جنوبی احاطه شوید. Casa Dois توسط شرکت معماری پرتغالی برنده جوایز Atelier Rua با فضای داخلی به دقت توسط استودیو خلاق Studio Stories بازسازی شد.

 

THEADDRESSES
هنگام رزرو تعطیلات با theAddresses، علاوه بر نمونه ای زیبا از معماری، طیف وسیعی از خدمات ویژه و راهنمای انتخاب شده برای بهترین مکان های دیدنی در منطقه را نیز دریافت خواهید کرد. نتیجه سال ها اشتیاق مشترک و سفرهای فراوان به آلگاروه توسط بنیانگذاران Addresses، برت و لودویک، که اکنون مایلند تمام آدرس ها و تجربیات خود را با دوستان و مهمانان همفکر خود به اشتراک بگذارند.

با مجموعه پرتغال، برت سال ها است که بهترین شراب های پرتغالی را به رستوران های برتر بلژیک عرضه می کند. لودویک به عنوان مدیر خلاق در دنیای موسیقی و سرگرمی فعال است. آنها با هم «مجموعه مادیرا» را تأسیس کردند، مجموعه ای منحصر به فرد از شراب های قدیمی مادیرا. این دو عشق مشترکی به فرهنگ پرتغالی، طبیعت، modo de vida و البته شراب و غذاهای پرتغالی دارند.

 

CASAS
هر یک از خانه‌های موجود در آدرس‌ها داستان خاص خود را دارد و در مکانی واقعی قرار دارد. به لطف همکاری با بهترین شرکت های معماری پرتغالی و ترکیب دقیق داخلی، هر خانه در منطقه ای واقع شده است که قدیمی و جدید به هم برخورد می کنند و می توانید از راحتی یک هتل شیک لذت ببرید. هر اتاق حمام مخصوص به خود را دارد، همیشه یک محوطه بیرونی بزرگ یا باغ با استخر شنا وجود دارد و در همه جا مجموعه ای زیبا از اشیا، محصولات و کتاب ها را خواهید دید. برای لذت بردن از تعطیلات، یا بردن به خانه با خود.

Casa Um و Casa Dois در حال حاضر آماده پذیرایی از مهمانان هستند. هر دو خانه توسط شرکت معماری پرتغالی برنده جایزه Atelier Rua با فضای داخلی به دقت توسط استودیو خلاق Studio Stories بازسازی شده است.

 

Casa Dois
این انبار ماهی سابق در قلب دهکده ماهیگیری Olhão به یک خانه شهری جذاب با جذابیت جنوبی تبدیل شد. فضاهای مرتفع آرمازم سابق به این خانه فضایی سبک، مدرن و بالاتر از همه آرامش بخشیده است. این ویژگی ها و منطقه عابر پیاده اطراف آن را به مکانی عالی برای انزوا و آرامش تبدیل کرده است، در حالی که در قلب بزرگترین بندر ماهیگیری آلگاروه - دهکده ماهیگیری نمکی و روح انگیز Olhão، واقع شده است که یک ربع ساعت از فرودگاه فارو فاصله دارد. بنابراین، Casa Dois مکانی برای افرادی است که از خرید و تهیه غذاهای دریایی تازه لذت می برند.

واقع در یک دهکده ماهیگیری کار، منطقی است که خانه ها غرق در تاریخی غنی از ماهی باشند. این بازسازی توسط Atelier Rua شامل دو طبقه و دو اتاق خواب با حمام اختصاصی است. این ملک از هجوم بزرگ نور طبیعی بهره می برد که از طریق ردیفی از طاق های حفاظت شده به زیبایی وارد می شود که به پاسیو، یک واحه سبز کوچک احاطه شده با دیوارهای سفید، از جمله یک استخر غوطه ور با طراوت، دسترسی دارد. از پاسیو، یک پلکان خارجی به تراس پشت بام منتهی می‌شود، که مناظری از Ria Formosa و سقف‌های مسطح اولهائو را ارائه می‌دهد. هنگامی که خورشید غروب می کند، می توانید در آنجا شام بخورید، در حالی که زمزمه دنج زندگی پرتغالی های جنوبی احاطه شده است.

اولهائو که به عنوان پایتخت ریا فورموسا شناخته می شود، نقطه شروع عالی برای کشف این پارک طبیعی دلربا و جزایر شنی آن است. Casa Dois در 100 متری بزرگترین بازار ماهی آلگاروه و 80 متر از قایق های تاکسی تا زیباترین جزایر متروکه واقع شده است. 15 دقیقه تا فرودگاه فارو.

Casa Dois پذیرای حداکثر 4 نفر است.

  • شابیات روطان

نظرات  (۱)

If yοu want to take a great deal from this article then you have to applү these strategies to
yourr won weblog.

Chеck out my webpage ... Stephen (Colleen)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی