مفید وردپرس

هتل سیویک که بین اسپیس نیدل نمادین و محله دریاچه جنوبی که به سرعت

شابیات روطان | پنجشنبه, ۱۹ خرداد ۱۴۰۱، ۰۶:۱۱ ب.ظ

هتل سیویک که بین اسپیس نیدل نمادین و محله دریاچه جنوبی که به سرعت در حال تغییر است در سیاتل واقع شده است، یک بوتیک هتل تازه بازسازی شده در گوشه خیابان هریسون و Aurora Ave N است. این هتل ورودی شمالی تونل SR99 است که اخیراً بازگشایی شده است. این ساختمان که در ابتدا متل Imperial '400' نام داشت و در سال 1962 برای نمایشگاه جهانی قرن 21 ساخته شد، با فضای داخلی مدرن و فضاهای بیرونی با روح سفر با جت، خوش بینی، و ترکیبی متمایز از سیاتل از فناوری و طبیعت، بازسازی شده است. طراحی بر اساس سبکی، سرعت، پرواز و ارتباط با طبیعت، تازه و روشن، شیک و آرام است.  

این ساختمان دگرگون شده با مساحت 27433 فوت مربع که در سه طبقه قرار دارد، از 52 اتاق مهمان تشکیل شده است. در سطح زمین یک لابی و فضای رویداد وجود دارد، در حالی که در سطح دوم 26 اتاق مهمان و یک سالن بدنسازی و در سطح سوم 26 اتاق مهمان اضافی وجود دارد. یک سالن اسکای روی پشت بام برای فاز آینده برنامه ریزی شده است. هتل اصلی در طول سال‌ها به خوبی بازسازی نشده بود، استخوان‌های اصلی معماری را پوشانده بود و برای جلوگیری از سر و صدای SR99/Aurora Ave به داخل چرخید. با تونل جدید که بزرگراه را در زیر زمین قرار می دهد، صاحبان هتل به دنبال استفاده از سطح سر و صدای کمتر و ایجاد تجربه ای در فضای باز و سرپوشیده در سطح لابی، جایی که شهر هستند، بودند.  

لابی بازسازی‌شده دارای یک راه پله شیشه‌ای جدید با آج‌های صنوبر داگلاس شناور است که مهمانان را به اتاق‌های مهمان سطح بالایی می‌برد. یک اتاق جلسه جدید در سطح زمین 1000 فوت مربع و فضای رویداد را می توان به اتاق های کوچکتر با پانل های کشویی تقسیم کرد یا برای یک رویداد بزرگ باز کرد. یک کافی‌شاپ در گوشه شمال شرقی لابی باز می‌شود و درها به عرشه چوبی باز می‌شوند که دارای صندلی‌های توکار است. در نمای بیرونی هتل، ویتمن استس با Noble Neon برای ایجاد یک تابلوی نمادین جدید نئونی کار کرد که از SR99 به سمت جنوب و محله اطراف آن قابل مشاهده است. در گوشه‌ای که اکنون برای عابر پیاده‌ها مناسب است، یک عرشه چوبی جدید به مساحت 1200 فوت مربع و فضای رویداد، هتل را تا پیاده‌رو باز می‌کند و چشم‌اندازی از شمال به محله کوئین آن پایین، مقر بنیاد گیتس، و سوزن فضایی فراتر را می‌دهد. 

در دو سطح بالا، اتاق‌های مهمان از طریق درهای زرد رنگ‌آمیزی روشن قابل دسترسی هستند، که ضرورت یک فضای داخلی به یاد ماندنی را با نیاز به یک خلوت حسی خنک متعادل می‌کند. معمار مت ویتمن می گوید: «کلید اتاق های هتل، ایجاد تعادل بین هنر و تجارت است. ما می‌خواستیم موادی را انتخاب کنیم که برای مدت طولانی دوام داشته باشند، اما حس لوکس بودن را با خود به همراه داشته باشند.» Wittman Estes همچنین مبلمان تخته سه لا را به صورت سفارشی طراحی کرد تا تاریخ اواسط قرن هتل را تکرار کند و حس گرما را به هر اتاق مهمان بیاورد. مبلمان سفارشی شامل سر تخت، میزهای خواب، میز، کریدنزا و کابینت ذخیره سازی است.  

ویتمن استس با همکاری صاحبان هتل برای ایجاد یک هتل بوتیک جدید و امروزی و همچنین برگرفته از روح اصیل معماری مدرن هتل در اواسط قرن، هتل سیویک را تغییر داد تا نور خورشید، مناظر و آگاهی جدیدی را به ارمغان آورد. از محله پر جنب و جوش اطراف جودی استس، معمار منظر، می‌گوید: «من و مت علاقه‌ای طولانی به معماری اواسط قرن داشتیم. تز دکترای من بر معماری نمایشگاه جهانی سیاتل متمرکز بود. انگار قرار بوده باشد!» به عنوان یک عمل طراحی، هم ویتمن و هم استس عمیقاً به تاریخ مسکن و مناظر مدرن اواسط قرن علاقه مند هستند و اینکه چگونه آن دوران خوش بینی و آغوش آینده و فناوری را تجسم می بخشد.  
 

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی