مفید وردپرس

۵ مطلب در ارديبهشت ۱۴۰۰ ثبت شده است

 

چمن ها ، حبوبات و فوربس های رایج در ایالات متحده شرقی: شناسایی و سازگاری ، شناسایی عکاسی مهمترین گیاهان چمنزار ، چمن و گیاهان غیر گیاه و بذور آنها را برای تسهیل شناسایی سریع در مزرعه ارائه می دهد. برخلاف بسیاری از نشریات که صرفاً به شناسایی گل می پردازند ، این کتاب بر شناسایی رویشی نیز تأکید دارد تا شناسایی دقیق گیاه را در طول سال انجام دهد. این کتاب شامل 23 عدد سبزیجات حفاری ، 61 علف چمن ، و بیش از 100 قلوه غیر لکاتی است که در مراتع و علفزارهای شرق ایالات متحده یافت می شود.

علاوه بر شناسایی گونه های مهم ، این کتاب ویژگی های کلیدی دیگر مانند سازگاری ، انواع مطلوب و نامطلوب خاک ، الگوهای رشد فصلی و سمیت را شرح می دهد. برای گیاهان برداشت شده برای یونجه یا سیلو یا توسط چرا ، این کتاب همچنین در مورد مدیریت برش و چرا ، عوامل کیفیت و عملکرد بالقوه بحث می کند. چمن های معمولی ، حبوبات و فوربس های شرق ایالات متحده از طریق رویکرد عملی و ساختار جامع خود ، مرجع ارزشمندی برای مشاوران مزرعه ، معلمان و دانشجویان زراعت و هر کسی است که به رابطه پویا بین گیاهان و کشاورزی علاقه مند است.

 

  • دارای تصاویر تمام رنگی از بذر و گیاه ، امکان شناسایی سریع در مراحل مختلف رشد را فراهم می کند
  • روشهای مختلف شناسایی و موارد استفاده را برای بیش از 180 گیاه ارائه می دهد
  • جزئیات الگوهای رشد فصلی و سمیت ، و همچنین انواع خاک مطلوب و نامطلوب
  • در مورد مدیریت برش و چرا صحبت می کند
  • شابیات روطان

بقایای انسان در حال جمع شدن در شرایط مختلف از سنگسارهای ماقبل تاریخ گرفته تا حوادث اخیر مرگ و میر گسترده رخ می دهد. Commingled Human Remains: روشهای بازیابی ، تجزیه و تحلیل و شناساییابزارهایی را از منابع مختلف در جامعه پزشکی قانونی گرد هم می آورد تا مجموعه ای از رویکردهای جامع را برای حل مسائل مربوط به بقایای مخلوط ارائه دهد. این نسخه بر موقعیت های پزشکی قانونی متمرکز است ، اگرچه برخی از نمونه های زمینه های پیش از تاریخ نیز مورد توجه قرار گرفته اند. جمع شدن استخوانها و سایر اعضای بدن مانع اصلی در شناسایی فردی است که باید قبل از ادامه تحقیقات پزشکی قانونی یا رسیدگی به آن برطرف شود. صرف نظر از علت ایجاد آن (فاجعه حمل و نقل ، حمله تروریستی ، بلایای طبیعی ، نسل کشی و غیره) ، درگیر شدن متخصصان مناسب و به کارگیری تکنیک های مناسب برای دستیابی به بیشترین موفقیت در شناسایی ، بسیار مهم است.حل و فصل کار تقریباً همیشه مستلزم در نظر گرفتن چندین شواهد است که از مرزهای انضباطی علوم پزشکی قانونی مدرن عبور می کند. استفاده از باستان شناسی ، DNA و انسان شناسی پزشکی زمینه های مختلفی است که در این فرآیند بسیار مهم است و این موضوعات اصلی در این کتاب ارائه شده است. حتی یک واقعه مرگ و میر ناشی از توده نسبتاً "ساده" نیز می تواند پس از تکه تکه شدن و جمع شدن بدن بسیار پیچیده شود. انتظارات مرتبط با تمام مراحل فرآیند از بازیابی بقایای مانده تا شناسایی نهایی و رهاسازی به نزدیکان باید به طور مناسب مدیریت شود.حتی یک واقعه مرگ و میر ناشی از توده نسبتاً "ساده" نیز می تواند پس از تکه تکه شدن و جمع شدن بدن بسیار پیچیده شود. انتظارات مرتبط با تمام مراحل فرآیند از بازیابی بقایای مانده تا شناسایی نهایی و رهاسازی به نزدیکان باید به طور مناسب مدیریت شود.حتی یک واقعه مرگ و میر ناشی از توده نسبتاً "ساده" نیز می تواند پس از تکه تکه شدن و جمع شدن بدن بسیار پیچیده شود. انتظارات مرتبط با تمام مراحل فرآیند از بازیابی بقایای مانده تا شناسایی نهایی و رهاسازی به نزدیکان باید به طور مناسب مدیریت شود.

  • یک منبع قدرتمند برای کسانی که در علوم پزشکی قانونی کار می کنند و نیاز به برنامه ریزی و یا حل چالش های پیچیده مرتبط با بقایای انسان در هم شکسته و قطعه قطعه دارند
  • نوشته شده توسط یک گروه بین المللی از برجسته ترین دانشمندان پزشکی قانونی با ارائه تحقیقات و تجربیات صریح خود در برخورد با بقایای انسان درهم شکسته ، ارائه توصیه ها و ارائه "درس های آموخته شده" که می تواند برای دیگران که با چالش های مشابهی روبرو هستند بسیار ارزشمند باشد
  • شامل فصلهایی در مورد بهبودی بقایا ، تجزیه و تحلیل آزمایشگاهی ، مطالعات موردی و موضوعات گسترده تری مانند مدیریت مرگ و میر گسترده و ملاحظات اخلاقی
  • شابیات روطان

دولت های متمایل به کاهش مارپیچ هزینه های مراقبت های بهداشتی ، پزشکان متمرکز بر مراقبت از بیمار ، و بیمارانی که خواستار درمان های جدید انقلابی هستند ، به طور گسترده ای مورد تایید پیشرفت های جدید در فناوری زیست پزشکی مانند علوم سلول های بنیادی است. تجاری سازی علوم سلول های بنیادی ، تحلیل مقایسه ای روش های تجاری اتخاذ شده در صنایع سلول های بنیادی جهانی را ارائه می دهد. این تحقیق می کوشد که آیا مدل تجاری بهینه ای وجود دارد یا خیر و بررسی می کند که شرکت های نوظهور چه می توانند از نمونه های قبلی خود بیاموزند. به دنبال مقدمه ای در علوم سلول های بنیادی و مشکلات موجود در تجاری سازی آنها ، کتاب با بحث در مورد درمان های سلول های بنیادی از دیدگاه جهانی و به طور کلی نقش نوآوری در تجاری سازی بیوتکنولوژی آغاز می شود. در نیمه دوم کتاب ،فصل ها قبل از نتیجه گیری که تحولات بالقوه جدید را در این زمینه بررسی می کند ، به استراتژیهای مختلفی که می توان به کار برد و خطرات و ارزشهای نسبی آنها تمرکز دارد.

  • بحث عمیق در مورد مطالعات موردی محصولات در دست توسعه
  • تمرکز بر بهینه سازی تجاری درمان های سلول های بنیادی
  • تجزیه و تحلیل در یک زمینه جهانی و پوشش طیف متنوعی از کشورها
  • شابیات روطان

نظرسنجی کشتی تجاری: نظرسنجی های وضعیت استخدام در حین و خارج از کار و نظرسنجی های بانکر راهنمایی در مورد روند بررسی کامل ، آنچه برای تهیه باید انجام شود و اقدامات صحیح را تشکیل می دهد ، همه کاملاً دقیق است تا روند به سرعت و کارآیی اجرا شود.

در این کتاب علاوه بر روند نقشه برداری ، موضوعات تکمیلی مانند شناورهایی که احتمالاً با آن روبرو شده اند ، چرخ دنده و تقلب در آن و تکنیک های خاص لازم شرح داده شده است. این کتاب با بسیاری از مثالهای کاربردی و منابع عکاسی به خوبی تحقیق شده است ، و نه تنها آنچه را که انتظار می رود در طول نظرسنجی ها اتفاق بیفتد ، بلکه همچنین چگونگی عملکرد نقشه برداران دریایی و افسران کشتی را توضیح می دهد ، اگر و چه زمانی ، آنها درگیر می شوند این کار.

اختصاص داده شده به جزئیات ، این کتاب تضمین می کند که خواننده هر مرحله از روند نظرسنجی را به روشنی درک می کن

  • اولین کار را برای توصیف جامع فرآیندهای بررسی اجاره ، خارج از استخدام و پناهگاه برای کشتی های باری خشک ارائه می دهد
  • شامل یک سایت همراه شامل لیست های بررسی و کاربرگ اکسل برای محاسبات انتخابی (مانند محاسبه وزن سوخت سنگین و روغن دیزل)
  • شامل تصاویر و عکس های همراه برای روشن کردن مفاهیم کلیدی است
  • شابیات روطان

این کتاب با هدف تبیین اصول قانون قرارداد برای تاجر ، و قرار دادن این اصول در متن تجاری آنها است. هر کسی که در معاملات تجاری شرکت کند حداقل به درک اساسی اصول قانون قرارداد - چارچوب قانونی برای کلیه فعالیت های تجاری نیاز دارد. فقدان چنین درک اساسی در بهترین حالت منجر به کسب و کاری می شود که از رقابت کمتری برخوردار باشد و در نهایت سودآوری آنچنانی هم نباشد ، و در بدترین حالت ممکن است عواقب تجاری گران و گاهی اوقات فاجعه آمیز داشته باشد.

 

این که آیا شما تازه وارد داده کاوی هستید یا در حال انجام دهمین پروژه تجزیه و تحلیل پیش بینی خود هستید ، داده های تجاری تجاری به عنوان یک مرجع قابل دسترسی با تشریح کل فرآیند و موضوعات مرتبط ، در اختیار شما قرار می گیرد. در این کتاب خواهید فهمید که سازمان شما برای تولید تجارت با استفاده از دارایی های اطلاعاتی موجود به حجم عظیمی از داده یا بودجه Fortune 500 نیاز ندارد. نویسنده متخصص دیوید نتلتون شما را از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند و همه چیز را از اهداف تجاری گرفته تا منابع داده و انتخاب تا تجزیه و تحلیل و مدل سازی پیش بینی را پوشش می دهد.

داده کاوی تجاری شامل مطالعات موردی و مثالهای عملی بیش از 20 سال تجربه تجاری نتلتون است. مواردی در دنیای واقعی که شامل وفاداری مشتری ، فروش گسترده و پیش بینی مخاطب در صنایع از جمله بیمه ، بانک و رسانه است ، مفاهیم و تکنیک های توضیح داده شده در سراسر کتاب را نشان می دهد.

 

  • ارزیابی هزینه و سود پروژه های بالقوه را نشان می دهد
  • شامل مشاوره فروشنده در مورد اینکه در راه حلهای خارج از فروشگاه به دنبال چه چیزی بگردید و همچنین نکاتی درباره ساخت ابزارهای داده کاوی خود باشید.
  • مرجع قابل دسترسی را می توان از روی جلد به جلد دیگر خوانندگان از هر سطح تجربه خواند
  • شامل مثالهای عملی و مطالعات موردی و همچنین بینش عملی تجاری از تجربه خود نویسنده است
  • شابیات روطان