مفید وردپرس

این کتاب با هدف تبیین اصول قانون قرارداد برای تاجر ، و قرار دادن این اصول در متن تجاری آنها است. هر کسی که در معاملات تجاری شرکت کند حداقل به درک اساسی اصول قانون قرارداد - چارچوب قانونی برای کلیه فعالیت های تجاری نیاز دارد. فقدان چنین درک اساسی در بهترین حالت منجر به کسب و کاری می شود که از رقابت کمتری برخوردار باشد و در نهایت سودآوری آنچنانی هم نباشد ، و در بدترین حالت ممکن است عواقب تجاری گران و گاهی اوقات فاجعه آمیز داشته باشد.

 

این که آیا شما تازه وارد داده کاوی هستید یا در حال انجام دهمین پروژه تجزیه و تحلیل پیش بینی خود هستید ، داده های تجاری تجاری به عنوان یک مرجع قابل دسترسی با تشریح کل فرآیند و موضوعات مرتبط ، در اختیار شما قرار می گیرد. در این کتاب خواهید فهمید که سازمان شما برای تولید تجارت با استفاده از دارایی های اطلاعاتی موجود به حجم عظیمی از داده یا بودجه Fortune 500 نیاز ندارد. نویسنده متخصص دیوید نتلتون شما را از ابتدا تا انتها راهنمایی می کند و همه چیز را از اهداف تجاری گرفته تا منابع داده و انتخاب تا تجزیه و تحلیل و مدل سازی پیش بینی را پوشش می دهد.

داده کاوی تجاری شامل مطالعات موردی و مثالهای عملی بیش از 20 سال تجربه تجاری نتلتون است. مواردی در دنیای واقعی که شامل وفاداری مشتری ، فروش گسترده و پیش بینی مخاطب در صنایع از جمله بیمه ، بانک و رسانه است ، مفاهیم و تکنیک های توضیح داده شده در سراسر کتاب را نشان می دهد.

 

  • ارزیابی هزینه و سود پروژه های بالقوه را نشان می دهد
  • شامل مشاوره فروشنده در مورد اینکه در راه حلهای خارج از فروشگاه به دنبال چه چیزی بگردید و همچنین نکاتی درباره ساخت ابزارهای داده کاوی خود باشید.
  • مرجع قابل دسترسی را می توان از روی جلد به جلد دیگر خوانندگان از هر سطح تجربه خواند
  • شامل مثالهای عملی و مطالعات موردی و همچنین بینش عملی تجاری از تجربه خود نویسنده است
  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی