مفید وردپرس

 

چمن ها ، حبوبات و فوربس های رایج در ایالات متحده شرقی: شناسایی و سازگاری ، شناسایی عکاسی مهمترین گیاهان چمنزار ، چمن و گیاهان غیر گیاه و بذور آنها را برای تسهیل شناسایی سریع در مزرعه ارائه می دهد. برخلاف بسیاری از نشریات که صرفاً به شناسایی گل می پردازند ، این کتاب بر شناسایی رویشی نیز تأکید دارد تا شناسایی دقیق گیاه را در طول سال انجام دهد. این کتاب شامل 23 عدد سبزیجات حفاری ، 61 علف چمن ، و بیش از 100 قلوه غیر لکاتی است که در مراتع و علفزارهای شرق ایالات متحده یافت می شود.

علاوه بر شناسایی گونه های مهم ، این کتاب ویژگی های کلیدی دیگر مانند سازگاری ، انواع مطلوب و نامطلوب خاک ، الگوهای رشد فصلی و سمیت را شرح می دهد. برای گیاهان برداشت شده برای یونجه یا سیلو یا توسط چرا ، این کتاب همچنین در مورد مدیریت برش و چرا ، عوامل کیفیت و عملکرد بالقوه بحث می کند. چمن های معمولی ، حبوبات و فوربس های شرق ایالات متحده از طریق رویکرد عملی و ساختار جامع خود ، مرجع ارزشمندی برای مشاوران مزرعه ، معلمان و دانشجویان زراعت و هر کسی است که به رابطه پویا بین گیاهان و کشاورزی علاقه مند است.

 

  • دارای تصاویر تمام رنگی از بذر و گیاه ، امکان شناسایی سریع در مراحل مختلف رشد را فراهم می کند
  • روشهای مختلف شناسایی و موارد استفاده را برای بیش از 180 گیاه ارائه می دهد
  • جزئیات الگوهای رشد فصلی و سمیت ، و همچنین انواع خاک مطلوب و نامطلوب
  • در مورد مدیریت برش و چرا صحبت می کند
  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی