مفید وردپرس

بسته بندی شده با اطلاعات مفید ، کتاب راهنمای مداخله ای کاتتریزاسیون قلب ، ویرایش چهارم ، توسط Dr. مورتون جی کرن ، مایکل جی لیم ، و پل سوراججا ، منبع مناسب برای پزشکان ، پرستاران و تکنسین هایی است که نیاز به درک و انجام این روش های پیچیده دارند. متن آسان برای خواندن ، صدها تصویر واضح و ویدئوهای روایت شده از دکتر کرن اطمینان حاصل می کند که کارکنان مراقبت های بهداشتی در همه سطوح به دستورالعمل ها و مراقبت از بیمار دسترسی سریع دارند.
دارای تعداد زیادی جدول مرجع سریع ، بیش از 500 تصویر ، و مجموعه گسترده ای از فیلم های با کیفیت بالا- این کتاب راهنما را به یک مرجع ضروری برای پزشکان و کارکنان در هر آزمایشگاه آزمایشگاهی تبدیل می کند.
شامل فصلی است که به داروسازی مداخله ای اختصاص داده شده است .
Expert Consult version نسخه کتاب الکترونیکی همراه با خرید. این تجربه پیشرفته کتاب الکترونیکی به شما امکان می دهد همه متن ، شکل ها ، فیلم ها و منابع کتاب را در دستگاه های مختلف جستجو کنید.
بیماری های التهابی روده مداخله ای: مدیریت و درمان آندوسکوپی عوارض شامل تهیه ، اصل ، تکنیک ها و کنترل آسیب ها در درمان آندوسکوپی است و راهنمای نهایی را در مدیریت آندوسکوپی IBD ارائه می دهد. با مشارکت گروهی از متخصصان برجسته بین المللی در این زمینه ، دیدگاه های آسیب شناسان دستگاه گوارش ، رادیولوژیست های دستگاه گوارش ، متخصصان گوارش ، اندوسکوپیست های پیشرفته ، متخصصان IBD و جراحان روده بزرگ گنجانده شده است. توصیه های متخصصان نیز در هر فصل گنجانده شده است. با کنار گذاشتن روش های درمانی و جراحی برای IBD ، این مرجع کامل برای محققان GI ، دانشجویان پزشکی ، اندوسکوپیست های GI درمانی ، متخصصان IBD ، جراحان و ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پیشرفته است.
شامل پیشرفته ترین تحقیقات در زمینه آندوسکوپی درمانی در بیماری کرون و کولیت اولسراتیو است
بین درک ماهیت پیچیده و دوره بیماری IBD با روشهای پیشرفته آندوسکوپی ارتباط برقرار می کند
درمان آندوسکوپی را به عنوان حلقه مفقوده بین درمان دارویی و جراحی بیماری پیچیده کرون و کولیت اولسراتیو بررسی می کند
شامل دسترسی به فیلم هایی است که مفاهیم رویه ای مهم را نشان می دهد
شامل مطالب جدید در مورد اصلاح نارسایی میترال با Mitra Clip coverage ، افزایش پوشش تنگی دریچه آئورت با TAVR ، گسترش استنت های تجزیه پذیر و تجزیه کننده دارو ، توضیحات بیشتر در ارزیابی ضایعات ، مداخله انسداد کلی مزمن و رویکرد دسترسی شعاعی به مداخله است.
شامل جدیدترین درمان نارسایی دریچه میترال و تنگی میترال ، پیشرفتهای جدید برای درمان تنگی دریچه آئورت و به روز رسانی تکنیک مداخله انسداد کلی مزمن است.

 

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی