مفید وردپرس

ناهار خوری در فضای باز؟ ورزش جوانان؟ مورفی می گوید ، برنامه های بیشتری برای بازگشایی برنامه های جدید از قفل انسداد کورون ویروس در چند روز گذشته ،
به عنوان او همچنان با تعداد بیکاری گسترده و فشار مستمر از سوی قانونگذاران روبرو است ، رئیس دولت فیل مورفی گفت که او قصد دارد جمعه بیشتر راهنمایی کند و در روزهای آینده درمورد گام های بعدی که وی خواهد برد تا به تدریج دوباره به تدریج نیوجرسی را از تاج خود جارو کند. محدودیت های.

مورفی پنجشنبه در جریان جلسه توجیهی روزانه خود در ترنتون جزئیات را فاش نکرد ، اما وی اظهار داشت که به زودی می تواند دستورالعمل هایی را برای از سرگیری ورزش های جوانان ، اجازه غذاخوری در فضای باز و نحوه فعالیت مشاغل کوچک اعلام کند.

فرماندار گفت: "در دو روز آینده ، از فردا ، شروع خواهیم کرد به کجا می خواهیم سیگنال بزنیم" ، گفت فرماندار با اشاره به اینکه برخی "اطلاعیه های خاص" را شامل می شود ، در حالی که دیگران عمومی تر هستند.

مورفی گفت: "راحتی زیادی در داده ها مشاهده می کنیم." وی افزود: "اما ما باید اطمینان حاصل کنیم که امور در واقع به همان روشی که می خواهیم برویم انجام می شود. ما در یک خیابان یک طرفه بوده ایم و نمی خواهیم که ماشین را چرخانده و به جهت دیگر برگردیم. پس بیایید اینگونه ادامه دهیم. "

مورفی در همان روز اظهارات خود را اعلام کرد که وی 66 مرگ جدید منسوب به COVID-19 و 2626 آزمایش مثبت جدید در نیوجرسی را اعلام کرد.

این ایالت 9 میلیون نفری اکنون از 11401 مرگ و میر ناشی از ویروس گزارش کرده است که 157.815 مورد از زمان شیوع این بیماری در اینجا در 4 مارس آغاز شده است.

منابع CORONAVIRUS: ردیاب نقشه زنده | خبرنامه | صفحه نخست

مقامات دولتی می گویند روند مرگ و میر ، موارد و بستری در بیمارستان ها به طرز چشمگیری کاهش یافته است. با این کار ، مورفی در حال حاضر چندین مرحله را اعلام کرده است تا به آرامی محدودیت های اقامت در خانه را که در ماه مارس برای نبرد با ویروس نصب کرده بود ، برطرف کند.


فرماندار همچنین گفته است که نیوجرسی به مرحله 2 از برنامه بازگشایی خود نزدیکتر شده است ، اگرچه او تاریخ های سخت و معیارهای مشخصی را که دولت باید به آن وارد شود ارائه نکرده است.

تاکنون ، مورفی تا حد زیادی به اجازه فعالیت های بیشتر در فضای باز از جمله بازگشایی پارک ها و سواحل ، اجازه دادن به مشاغل غیرمجاز برای ارائه خدمات جانبی و افزایش محدودیت در مجامع در فضای باز به 25 نفر متمرکز شده است.

اما مورفی روز پنجشنبه خاطرنشان کرد که بیمارستانهای ایالتی دو روز مستقیم با تندی در بیمارستان های COVID-19 داشته اند. از ساعت 10 بعد از ظهر چهارشنبه ، 2،797 بیمار مبتلا به تائید شده یا مشکوک به بیماری کروناویروس در 71 بیمارستان ایالتی تحت معالجه قرار گرفتند. این کاهش شدید از زمان اوج 8،084 بیمار در 14 آوریل است ، اما این اولین بار است که از آن زمان تعداد روزهای متوالی افزایش وجود دارد.

مورفی گفت: "برای هرکسی که می گوید ، فردا چیز را باز کنید ، بیایید همه چراغ ها را روشن کنیم ، بیایید به حالت عادی برگردیم. دیروز 365 نفر داشتیم که به بیمارستان می روند." "ما باید اطمینان حاصل کنیم که چنین چیزی را مانند شاهین در حال تماشای خود هستیم."

مشاغل غیرمجاز در نیوجرسی هنوز مجاز به اجازه مشتریان در داخل نیستند ، رستوران ها همچنان محدود به پذیرش و تحویل می شوند و اجتماعات داخلی همچنان محدود به 10 نفر است. همچنین ، به ساکنان دستور داده می شود تا حد امکان در خانه بمانند.


مورفی گفت: "ما باید در واقعیت های داخلی ، بی تحرک ، فاقد تهویه و نزدیکی بسیار مراقب باشیم."

وی همچنین به کسب و کارهایی که تهدید به بازگشایی در برابر دستورات خود کرده اند ، هشدار داد .

والی گفت: "من فقط به مردمی می گویم: شما با آتش بازی می کنید." "این باید به روش درست و در زمان مناسب انجام شود."

با وجود بحران اقتصاد ایالتی در طول همه گیری ، بسیاری از قانون گذاران ، مشاغل و ساکنین به طور مستمر به مورفی فشار آورده اند تا اجازه دهد تا مشاغل بیشتری فعالیت کند ، تا زمانی که از دستورالعمل های دورافتاده اجتماعی در تجارت های اساسی پیروی کند.

جمهوریخواهان روز چهارشنبه نامه ای به فرماندار ارسال کردند که می گوید مراحل بازگشایی وی "خودسرانه" بوده است.

بیش از 1.1 میلیون نفر از ساکنان نیوجرسی از اواسط ماه مارس درخواست بیکاری کرده اند و باعث شده نرخ بیکاری این ایالت به 15.3 درصد افزایش یابد ، هرچند که تعداد مطالبات در هفته های اخیر کاهش یافته است. بسیاری می گویند که برای هفته ها منتظر دریافت حقوق و دستمزد بوده و با سیستم های شلوغ تلفن و آنلاین این کشور دست و پنجه نرم کرده اند .


روزنامه نگاری ما به حمایت شما احتیاج دارد. لطفا امروز در NJ.com مشترک شوید .

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی