مفید وردپرس

مدیریت مداخله ای سندرم های مزمن احشایی با ارائه به موقع این زمینه پیچیده ، راهنمای عملی و مبتنی بر شواهد برای مکانیسم ها ، ارائه ، تشخیص و درمان سندرم های درد شکمی مزمن غیر بدخیم و بدخیم است. پزشکان مجرب و رهبران دانشگاهی در زمینه درد به طور جامع دستورالعمل های بهترین روش را با استفاده از جدیدترین تکنیک های مداخله ، از جمله تحریک گانگلیون ریشه پشتی ، تحریک نخاع با فرکانس بالا و پمپ های تزریق داخل نخاعی با دوز کم ، مورد بحث قرار می دهند. پوشش شامل درد بدخیم و غیر بدخیم گوارشی ، درد بدخیم و غیر بدخیم لگن در مردان و زنان ، درد راست روده و درد قفسه سینه است.رادیولوژی مداخله ای: راهنمای بقا رادیولوژی و جراحی عروق را در اختیار کارآموزان و پزشکان با گام به گام روشهای متداول ترین روشهای تشخیصی و درمانی قرار می دهد. متن به سه بخش تقسیم می شود: اصول کلی ، مداخله عروقی و مداخله غیر عروقی. هر فصل شامل یک پاراگراف مختصر است که در آن اصول و نظریه اساسی ، توصیه هایی در مورد انتخاب صحیح کاتتر و دستگاه ، راهنمایی عملی در مورد نحوه انجام بهترین روش و عوارض احتمالی و همچنین نکاتی در مورد چگونگی حل مشکلات متداول برجسته می شود. تقریباً 300 تصویر درک و کاربرد اطلاعات پیچیده را آسان کرده است.دستورالعمل های گام به گام روشن مهارت های اساسی لازم برای انجام رادیولوژی مداخله ای را آموزش می دهد. درک دستورالعمل ها آسان است ، با تمرکز بر دانش ضروری برای انجام رادیولوژی مداخله ای ایمن و موفق.
نمودارها و عکس های خطی در سراسر نقاط برای نشان دادن نکات آناتومیکی و فنی استفاده می شود. روش ها به وضوح نشان داده شده اند تا به موفقیت کمک کنند.
جعبه های راهنما حقایق کلیدی و توصیه های فنی را در سراسر کتاب برجسته می کند. به خواننده کمک کنید و بر نکات مهم تأکید کنید.
هر روشی شامل یک راهنمای عیب یابی است که به پزشک کمک می کند تا در صورتی که همه چیز دقیقاً مطابق برنامه پیش نرفت ، به راه خود بازگردد. مخصوصاً برای پزشکان کم تجربه مفید است.حدود 80 درصد از بیماران در طول زندگی خود از کمردرد رنج می برند. این شایع ترین نوع ناتوانی و دومین علت غیبت از کار است. یک رویکرد مدیریت اولیه و فعال بهترین راه را برای به حداقل رساندن این شرایط ارائه می دهد. مربی مشهور Curtis W. Slipman ، MD و تیمی از مقامات چندرشته ای ، راهنمایی های تخصصی را در مورد بهترین روشهای مدیریتی غیرجراحی امروز به شما ارائه می دهند و شما را با دانش لازم برای تسکین بهینه درد بیماران ، مجهز می کنند.دانش خود را در مورد اصول اولیه که باید قبل از درمان صحیح بیماران مبتلا به درد نخاعی درک شوند ، تجدید کنید.
بدانید وقتی آزمایشات و درمان های خط اول شکست می خورند ، با استفاده از الگوریتم های تشخیصی و درمانی اثبات شده ، چه کار کنید.
طیف وسیعی از گزینه های درمانی غیرجراحی را از جمله داروسازی ، فیزیوتراپی ، تکنیک های تزریق ، روشهای برطرف کننده و رفع فشار دیسک از طریق پوست به بیماران خود ارائه دهید.
یک راهنمای جراحی آگاهانه با راهنمایی در مورد علائم ، موارد منع مصرف ، روش ها و توانبخشی بعد از عمل تهیه کنید.
تکنیکها و روشهای کلیدی را با راهنمایی بصری از بیش از 500 تصویر دقیق بهتر درک کنید.
همه تصاویر کتاب را از CD-ROM همراه برای استفاده در ارائه های الکترونیکی بارگیری کنید.
جعبه های هشدار دهنده نکات ایمنی را برجسته می کند. به کارآموز کمک می کند تا از خطاهای بالقوه خطرناک جلوگیری کند.
منابع انتخابی در پایان هر روش. راهنمای مطالعه بیشتر برای کسانی که مایل به گسترش دانش خود هستند ارائه دهید.

 

 

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی