مفید وردپرس

این منبع جامع اطلاعات مفصلی در مورد انواع مداخلات درمانی مفید برای بیماران مبتلا به بیماری های روانی ارائه می دهد. پوشش به ویژه برای فیزیوتراپیست ها و کاردرمانگران ، شامل فعالیت های بدنی و درمان های مکمل برای کسانی است که با سوء استفاده جنسی ، آسیب به خود ، اختلالات خوردن ، سندرم خستگی مزمن ، سوء مصرف مواد و موارد دیگر سروکار دارند.داخلات برای اعتیاد طیف وسیعی از پاسخ ها به رفتارهای اعتیادآور را بررسی می کند ، از جمله درمان های روانی اجتماعی ، درمان های دارویی ، ارائه خدمات درمانی به افراد معتاد ، پیشگیری و مسائل مربوط به سیاست عمومی. تمرکز آن بر کاربرد عملی اطلاعاتی است که در دو جلد قبلی مجموعه ، رفتارهای اعتیادآور جامع و اختلالات پوشش داده شده است .دوسکوپی تشخیصی و درمانی در سال های اخیر پیشرفت عظیمی داشته است: تکنیک های جدید رنگ آمیزی ، تکنیک های برداشتن عضلات ، روش های استنت و غیره به طور فزاینده ای جایگزین مداخلات جراحی باز می شوند که قبلاً مورد نیاز بود.
این کار کل منطقه را نشان می دهد:
قسمت 1 بیماریهای گوارشی: با توجه به بخش های دستگاه گوارش ساختار یافته است.
بر اساس تصاویر بالینی فردی ، نشان می دهد که کدام تکنیک های تشخیصی و درمانی ممکن است و همچنین چه ویژگی های خاصی باید در طول درمان و پیگیری رعایت شود.
بخش 2: تکنیک ها:
این روش های مداخله ای را که در بخشهای مختلف دستگاه گوارش استفاده می شود توضیح می دهد.
هدف کتاب پیاده سازی مستقیم عملی اطلاعات است که توسط متون بسیار ساختار یافته و مختصر و مطالب تصویری عالی ترویج می شود. مراحل ارائه مراحل به این صورت است.
این کتاب دستورالعمل های مفصلی را در اختیار شما قرار می دهد - برای کارآیی و ایمنی در کارهای روزمره و مراقبت مطلوب از بیماران.
خوانندگان اطلاعاتی در مورد درمانهای فراتر از روشهای متداول ، از جمله درمانهای مبتنی بر اینترنت و ایمان ، و مداخلات عدالت کیفری ، خواهند یافت. این جلد شامل پوشش وسیع دارویی برای هر یک از داروهای اصلی سوء استفاده - از جمله دی سولفیرام ، بوپرنورفین ، نالترکسون و دیگران - و همچنین اعتیاد رفتاری است. این کتاب در نظر گرفتن سیاست های عمومی ، تلاش های قانونی ، کنترل قیمت ها و محدودیت های تبلیغات و همچنین تلاش های سازمان بهداشت جهانی (WHO) را بررسی می کند.شامل توصیف درمانهای روانشناختی و دارویی است.
به تحقیقات خدمات بهداشتی در مورد تلاش برای افزایش استفاده از درمان های مبتنی بر شواهد در تمرینات بالینی معمول می پردازد.
تلاش برای کند کردن پیشرفت اعتیاد از طریق برنامه های پیشگیری و تغییر در سیاست عمومی را پوشش می دهد.
مداخلات برای اعتیاد یکی از سه جلد است که شامل مجموعه 2500 صفحه ای ، رفتارها و اختلالات اعتیادآور جامع است . این مجموعه کاملترین مجموعه دانش فعلی در مورد رفتارها و اختلالات اعتیادآور تا به امروز را ارائه می دهد. به طور خلاصه ، این کار مرجع قطعی در مورد اعتیاد است.

 

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی