مفید وردپرس

گر درمان های کوتاه مدت یک روش جایگزین برای رویکردهای سنتی باشد

شابیات روطان | دوشنبه, ۵ مهر ۱۴۰۰، ۰۵:۱۵ ب.ظ

گر درمان های کوتاه مدت یک روش جایگزین برای رویکردهای سنتی باشد و راه حلی سریع برای تعداد معینی از اختلالات روانی ایجاد کند ، با این وجود این روابط را در زمینه های روانی ، پزشکی و روانپزشکی بلکه اجتماعی نیز مختل می کند. به همین دلیل لازم است که یک نور بالینی عمیق را به درمانگر بیاورید که به او اجازه می دهد تمام ابعاد این درمانها را بهتر کنترل کند.
نویسندگان با رویکرد بسیار عملگرا به این موقعیت های مختلف ، به س questionsالاتی که درمانگران در موضوعات مختلف مانند اختلالات اضطرابی ، افسردگی ، الکلیسم ، از خود می پرسند ، پاسخ می دهند.استفاده از درمان مختصر تحت محدودیت در بخش بسته یا بیماران روان پریش برای این نسخه جدید ، کاملاً به روز شده و گسترده ، تأکید بر ارائه درمان مختصر در اختلالات خوردن - بی اشتهایی ، پرخوری عصبی ، و ترک سیگار است . اکنون فصلی به نظریه تقلید و نورونهای آینه ای و علاقه آن به اجرای درمانهای مختصر اختصاص داده شده است .
بنابراین این کتاب برای روانپزشکان ، روانشناسان ، روان درمانگران ، تیم های مراقبت های بهداشتی و مددکاران اجتماعی در نظر گرفته شده است .
بسیاری از کارهای متخصصان طراحی کاربر محور شامل نوعی مصاحبه است. در حالی که مصاحبه یک مهارت مهم است ، بسیاری از همکاران آموزش رسمی کمی د مورد روش های مصاحبه دارند و یا اغلب در محل کار با بازخورد محدودی از کیفیت مصاحبه های خود یاد می گیرند.
این کتاب سه روش اصلی مصاحبه را به خوانندگان آموزش می دهد: مصاحبه های ساخت یافته ، مصاحبه های نیمه ساختار یافته و مصاحبه های بدون ساختار. نویسنده نقاط قوت ، ضعف ، مسائل مربوط به هر نوع مصاحبه را مورد بحث قرار می دهد و بهترین شیوه ها و روش ها را برای ایجاد مصاحبه های م effectiveثر و کارآمد در بر می گیرد. این کتاب به اطلاعات مفصل در مورد مصاحبه هایی که قبلاً مورد بحث قرار نگرفته است می پردازد - خوانندگان می آموزند که چگونه و چه موقع س questionsالات "چگونه" و "چرا" را بپرسند تا درک عمیق تری از مشکلات ، مفاهیم و فرایندها و همچنین بحث ها داشته باشند. در مورد نردبان و تکنیک های حادثه بحرانیمداخله مختصر سایکودینامیکی (BPI) در 4 جلسه یک رویکرد روانکاوی برای شرایط بحرانی محسوب می شود . اهداف آن انجام تحقیقات روان پویایی و روانپزشکی ، درمان بحران و همچنین ارزیابی فعال بودن توصیه های درمان بیشتر است. پس از یک مرور اجمالی تاریخی از درمان های روانکاوی ، نویسندگان به موضوعات خاص ، روانپزشکی و روانکاوی این رویکرد پرداخته اند. آنها سپس چارچوب ، اهداف و همچنین نشانه ها و موارد منع مصرف IPB را به شیوه ای عملی توصیف می کنند. چگونه یک فرضیه روان پویایی بسازیممفصل است: برجسته سازی و شرایط تفسیر درگیری درون روانی ، سازمان شخصیت و انتقال اولیه. عصاره برخی از جلسات و یک مورد بالینی مفاهیم کلیدی ارائه شده را به طور کامل نشان می دهد. در نهایت ، مطالعات تحقیقاتی متعددی که در مورد اثرات IPB و روند روان پویایی انجام شده است ، در پایان هر فصل خلاصه می شود.رویکرد روانکاوی برای موقعیت های بحرانی در چهار جلسه . - مروری تاریخی بر درمانهای روانکاوی مختصر. - موضوعات خاص ، روانپزشکی و روانکاوی مداخله مختصر سایکودینامیکی (IPB). - چارچوب ، اهداف ، و همچنین علائم و موارد منع مصرف IPB. - خلاصه ای از بسیاری از مطالعات انجام شده در مورد اثرات IPB و روند روان پویایی. - ساختن یک فرضیه روان پویایی . - عصاره جلسات و یک مورد بالینی کامل که مفاهیم اصلی ارائه شده را نشان می دهد.
از آنجا که بسیاری از کارهایی که متخصصان UX انجام می دهند شامل مهارتهای خوب مصاحبه است ، این منبع یکپارچه شما با تعاریف ، فرایندها ، روشها و بهترین شیوه ها در رویکردهای اساسی است.

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی