مفید وردپرس

طالعه گازها ، خوشه ها ، مایعات و جامدات به عنوان واحد یا سیستم ، سرانجام بر خواص این سیستم ها متمرکز می شود که توسط فعل و انفعالات بین اتم ها ، مولکول ها و رادیکال ها که به صورت کووالانسی به یکدیگر متصل نیستند ، تنظیم می شود. خواص استریو/فضایی گونه های مولکولی خود نیز به طور مشابه کنترل می شود ، زیرا چنین برهم کنش هایی در سیستم های بیولوژیکی ، پلیمری و خوشه ای یافت می شود و ویژگی اصلی واکنش های شیمیایی است. با این وجود ، این تعاملات ضعیف توصیف و مشخص می شوند ، با تلاش برای انجام این کار ، معمولاً بر اساس یک روش مکانیکی کوانتومی خاص یا حتی کلاسیک ، و ماهیت اساسی فعل و انفعالات در این فرآیند را مبهم می کند.

فعل و انفعالات درون و بین مولکولی بین گونه های غیر پیوندی به طور مستقیم به این موضوع می پردازد ، ماهیت تعاملات را مشخص می کند و در مورد چگونگی و چگونگی توصیف آنها بحث می کند. این مقاله هم تحولات نظری و هم روش های تجربی را بررسی می کند تا تعاملات بین موجودیت های غیرمستقیم را به شیوه ای اساسی بررسی کند تا ماهیت و منشأ آنها روشن شود.

جلب توجه به تجربیات گسترده ویراستار و گروه نویسندگان متخصص ، تعاملات درون و بین مولکولی بین گونه های غیر پیوندی پیوندی راهنمای ضروری برای دانش بنیادی ، آخرین پیشرفت ها ، چالش های فوری و جهت های آینده برای همه کسانی است که کار آنها تحت تأثیر قرار می گیرد. توسط این تعاملاتبه طور جامع ماهیت فعل و انفعالات بین گونه های بدون پیوند در سیستم های بیولوژیکی ، مایعات ، بلورها ، خوشه ها و به ویژه آب را توصیف می کند.
اطلاعات بنیادی ، نظری و پیش زمینه را بر اساس تقریب های مختلف با دانش تکنیک های تجربی ترکیب می کند.
تعاملات را به طور واضح و پیوسته با تمرکز ویژه بر طیف سنجی فرکانس و زمان حل شده در مورد این فعل و انفعالات ترسیم می کند.

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی