مفید وردپرس

امدهای آمیلوئید درون سلولی در بیماری آلزایمر یکی از جنبه های حل نشده فعلی است که تحقیقات آلزایمر را گیج می کند ، اهمیت آمیلوئید درون عصبی. این مقاله به دنبال توضیح برخی از سوالات حل نشده در مورد آمیلوئید درون سلولی و منشاء ، ورود و سمیت آن است.جدیدترین تحقیقات در مورد اهمیت آمیلوئید درون سلولی در ارتباط با آلزایمر را ارائه می دهد
به س questionsالات مهم در مورد آمیلوئید درون سلولی ، از جمله نحوه شکل گیری و ورود آنها به سلول های عصبی ، سمیت آن ، اگر باعث مرگ سلولی شود ، و نحوه تشکیل پلاک های آمیلوئید پاسخ می دهد.
رابطه بالقوه بین آمیلوئید درون سلولی ، پلاک ها و اختلال شناختی را در تلاش برای پاسخ به اینکه آیا آلزایمر در ابتدا مشکل آمیلوئید ، نورون یا سد خونی مغزی است بررسی می کند.
بدنبال کمک به محققان برای ایجاد فرصت های درمانی جایگزین اضافی برای درمان آلزایمر است

با پیگیری اولین کتاب دکتر D'Andrea ، انفجار نورونها و محو شدن خاطرات: فرضیه ای جایگزین برای پاتوژنز بیماری آلزایمر ، این کتاب فرضیه جایگزین Inside-Out یا Bursting در مورد چگونگی فرار آمیلوئید از سیستم گردش خون و در نهایت ورود به نورونها را مورد بررسی قرار می دهد. ، همچنین بررسی اینکه آیا بین آمیلوئید درون سلولی ، پلاک های آمیلوئیدی و اختلال شناختی رابطه وجود دارد یا خیر. از طریق توضیح جامع تحقیقات علمی مربوطه در مورد آمیلوئید درون سلولی که در این مرجع مفید جمع آوری شده است ، خوانندگان مکانیسم هایی را که منجر به مرگ نورون می شوند بهتر درک می کنند.

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی