مفید وردپرس

این راهنمای جامع جنبه های مختلف خونریزی داخل مغزی ، از جمله مکانیسم ها و تظاهرات بالینی ، با تأکید بر همبستگی های بالینی -رادیولوژیکی را تجزیه و تحلیل می کند. ارائه شده است تجزیه و تحلیل دقیق سندرم های مختلف بالینی ناشی از خونریزی داخل مغزی در مکان های مختلف و در گروه های سنی مختلف.خونریزی اپیدورال داخل جمجمه: تاریخ ، مدیریت و پاتوفیزیولوژی تاریخ مفاهیم زیربنایی درک ویژگی های بالینی خونریزی اپیدورال را بررسی می کند. پاتوفیزیولوژی خونریزی اپیدورال در دو پایان نامه دکتری در دهه 1980 مورد بررسی قرار گرفت و نتایج آن در مجلات معتبر بین المللی منتشر شد. با این حال ، این مفاهیم توسط جامعه عمومی جراحی مغز و اعصاب درک نشده است. این کتاب مروری جامع بر نحوه عملکرد خونریزی اپیدورال ارائه می دهد. می توان از آن برای کمک به بهبود تفسیر تصاویر در طول مدیریت و برای ارزیابی درجات فوریت استفاده کرد. این کتاب برای جراحان مغز و اعصاب ، متخصصان مغز و اعصاب ، جراحان تروما و مورخان پزشکی نوشته شده است.بر درک ویژگی های بالینی خونریزی اپیدورال تمرکز می کند
به بهبود تفسیر تصاویر در طول مدیریت و در ارزیابی درجه فوریت ها کمک می کنداکوکاردیوگرافی حین عمل و مداخله: اطلس تصویربرداری از طریق مری ، ویرایش دوم مبتنی بر مورد و به شدت نشان داده شده است ، تقریباً همه سناریوهای بالینی را که احتمالاً از TEE استفاده می کنید ، پوشش می دهد. دکتر Donald C. Oxorn و Catherine M. Otto راهنمای عملی و نحوه راهنمایی در مورد اکوکاردیوگرافی بین مری ، از جمله رویکردهای جدید و فناوری های روز را ارائه می دهند. بیش از 1500 تصویر و ویدئوهای همراه مهارت کسب و تجزیه و تحلیل تصویر شما را تقویت کرده و به شما در تسلط بر این تکنیک چالش برانگیز کمک می کند.موارد واقعی ، صدها ویدئوی رویه ای و ارقام و جداول فراوان و دقیق دقیقاً نحوه انجام مرحله به مرحله و بهترین نتایج را به شما نشان می دهد.
هر مورد با ارائه و بحث مختصر شروع می شود و اکوکاردیوگرافی بالینی ، آسیب شناسی جراحی و سایر داده های تصویربرداری را ادغام می کند.
توضیحات واضح آسیب شناسی قبل از عمل شما را در انتخاب بهترین رویکرد برای مشکلات رایج راهنمایی می کند.
رویکرد یادگیری مبتنی بر عمل با تفسیر متخصص برای هر مورد به شما کمک میکند حفظ اطلاعات پیچیده و کاربرد آن در عمل روزانه خود را.
هر فصل با بحث در مورد فناوری جدید و تکنیک های جدید ، از جمله چندین تکنیک که در آستانه تبدیل شدن به جریان اصلی هستند ، کاملاً بازبینی شده است .
فصل های جدید درمانهای دریچه ترانسکاتری و بسته شدن دستگاه را پوشش می دهد .
نسخه کتاب الکترونیکی Expert Consult با خرید همراه است. این تجربه پیشرفته کتاب الکترونیکی به شما امکان می دهد تمام متن ، شکل ها ، تصاویر و منابع کتاب را در دستگاه های مختلف جستجو کنید.
شامل یک مرور تاریخی جامع از درک خونریزی اپیدورال در طول زمان است

 

 

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی