مفید وردپرس

زنی که بقایای جزئی او تقریباً یک دهه قبل در جریان جستجوی یک کارگر جنسی مفقود شده در لانگ آیلند پیدا شد ، روز پنجشنبه توسط مقامات مشخص شد.

این زن ، که قبلاً با عنوان "جین دوی شماره 6" شناخته می شد ، توسط پلیس شهرستان سافتک به عنوان والری مک ، 24 ساله شناخته شد.

جسد متلاشی شده یک مک یکی از 11 مجموعه بقایای یافت شده در امتداد اقیانوس پارووی ، جاده ای در یک جزیره موانع باریک در مناطق Suffolk و Nassau بود ، در سال 2010 و 2011.

تصویر: والگری مکی قربانی ساحل گیلگواداره پلیس شهرستان Suffolk County ، به همراه FBI ، امروز پس از استفاده از سلسله شناسی ژنتیکی ، از شناسایی "مانورویل جین دوه" که همچنین به عنوان "جین دوی شماره 6" نیز یاد شده است ، خبر دادند. قربانی گیلگو بیچ ، والری مک ، که از نام ملیسا تیلور نیز استفاده کرده بود ، در سال 2000 در 24 سالگی مفقود شد.گروه پلیس شهرستان Suffolk
این کشف در حالی انجام شد که مقامات پس از خارج شدن از خانه مشتری در ساحل اوک ، جامعه ای در این جزیره ، در جستجوی شانان گیلبرت 24 ساله ، اسکورت که در اول ماه مه 2010 ناپدید شد.

در این قتل ها هیچ مظنونی به طور علنی مشخص نشده است و آنها همچنان حل نشده اند. مقامات گفته اند که قتل گیلبرت به نظر نمی رسد با سایر مرگ ها مطابقت داشته باشد ، اگرچه آنها گفته اند که می تواند به این مسئله ارتباط داشته باشد.

پلیس گفت که مک در سال 2000 در حالی که به عنوان اسکورت در فیلادلفیا کار می کرد ناپدید شد. بقایای جزئی از ماک در همان سال در جامعه مانورویل ، در لانگ آیلند ، در نزدیکی بقایای اسکلت یک دختر بچه و یک مرد آسیایی پیدا شد.

مانورویل تقریباً در 50 مایلی شرق گیلگو و ساحل بلوط ، جایی که بقایای دیگر پیدا شده است.

پلیس گفت ، بقایای مادران دختر بعداً در امتداد اقیانوس پارکویو پیدا شدند. آنها شناسایی نشده اند.

توصیه شده

اخبار ایالات متحده
افسر پلیس مینیاپولیس در مرکز مرگ جورج فلوید سابقه شکایت داشت

اخبار ایالات متحده
اعتراض جورج فلوید کشنده است. شهردار مینیاپولیس از گارد ملی درخواست می کند
پلیس گفت که جسد مک 11 سال بعد در ساحل گیلگو پیدا شد. مک با استفاده از تبارشناسی ژنتیکی شناسایی شد.

جرالدین هارت ، کمیسر پلیس شهر سوفولک گفت: "به مدت دو دهه ، خانواده و دوستان والری مک در جستجوی پاسخ ها مانده بودند و در حالی که این نتیجه ای نیست که آنها می خواستند ، امیدواریم که این امر احساس آرامش و بسته شدن را به ارمغان آورد."

زنان دیگری که بقایای آنها مشخص شده است ، ملیسا بارتلیمی ، 24 ساله است. مگان واترمن ، 22 ساله؛ کهربا لین کاستلو ، 27 ساله؛ مورین Brainard-Barnes ، 25؛ و جسیکا تیلور 20 ساله.

به گفته پلیس ، هیچ رابطه خانوادگی بین جسیکا تیلور و والری مک ، که به ملیسا تیلور نیز مشهور بود ، وجود ندارد.

ان بی سی نیویورک گزارش داده است که تعدادی از این زنان کارگر جنسی بودند.

در اوایل سال جاری ، پلیس شواهدی را در مورد این پرونده منتشر کرد - کمربندی چرمی سیاه و حروف برجسته شده با حروف "HM" یا "WH" - به امید اینکه این نکات جدیدی را ارائه می دهد که می تواند به حل پرونده کمک کند.

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی