مفید وردپرس

وتئینهای دارای اختلال ذاتی: پویایی ، پیوند و عملکردعملکردهای بیوشیمیایی اساسی پروتئین های دارای اختلال ذاتی (IDPs) و نواحی دارای اختلال ذاتی (IDRs) ، شامل سیگنالینگ ، اتصال و تنظیم ، با روش مطالعه و مسیرهای مرتبط برای طراحی دارو و مداخله درمانی را به طور کامل پیوند می دهد. نقش روشهای مکانیکی ، محاسباتی و تجربی جدید در مطالعه IDP با روشهایی برای توصیف پویایی IDP در عمق مورد بررسی قرار می گیرد. مدل ها ، شبیه سازی ها و مکانیزم های اتصال IDP و IDR ؛ و مفاهیم بیولوژیکی و پزشکی از پویایی آوارگان به طور برجسته برجسته شده است. این کتاب که توسط دانشمندان برجسته در این زمینه نوشته و ویرایش شده است ، مناطق پیشرو مانند توصیف مجموعه ای از IDP ها و IDR ها ، مطالعات تک مولکولی IDP ها و IDR ها ، IDP ها و IDR ها در اندامکهای بدون غشا ، را بررسی می کند.با استفاده از بینش مکانیکی برای حمایت از توسعه داروهای جدید ، بحث عمیقی در مورد پویایی های اساسی IDP و IDR ، عملکرد و الزام آور ارائه می دهد.
نقش رویکردهای محاسباتی و تجربی جدید در توصیف پیوند آوارگان داخلی با اهداف عملکردی آنها را توصیف می کندهدف از معرفی آموزش تطبیقی ​​آشنایی تازه واردان با آموزش مقایسه ای به عنوان یک رشته تحصیلی و ارائه یک مرجع مستمر است ، زیرا افراد با مشارکت بیشتری در مطالعات تطبیقی ​​و مشکلات مربوط به توسعه آنها به روشهای دقیق و مولد مشارکت می کنند. اهداف و روشهای آموزش تطبیقی ​​نیز مورد بحث قرار می گیرد. این کتاب شامل هشت فصل است و با ارائه یک تعریف دقیق ، ساده و به طور کلی پذیرفته شده از آموزش مقایسه ای آغاز می شود. سپس خواننده با تاریخ و توسعه آموزش مقایسه ای آشنا می شود. اهداف آموزش مقایسه ای ؛ برخی از مشکلات موجود در تلاش برای مقایسه سیستم های آموزشی یا آموزشی در مرزهای فرهنگی و ملی ؛ و برخی از روشهای جایگزین برای کسانی که مایل به توسعه مطالعات در زمینه آموزش مقایسه ای هستند ، باز است. رویکردهای مرتبط با ایزاک کندل ، نیکلاس هانس و GZF Bereday ، برایان هلمز ، ادموند کینگ ، هارولد نوح و ماکس اکستاین در نظر گرفته شده است. این کتاب با فهرست منابع برای آموزش و یادگیری به پایان می رسد. این تک نگاره برای دانش آموزان و مربیان در نظر گرفته شده است.


ویژگیهای فصل مشارکت متخصصان بین المللی در عملکرد بیوشیمیایی IDP و IDR و روشهای مطالعه
پروتئین های اختلال ذاتی ، دانش آموزان و محققان بیوشیمی ، زیست شناسی مولکولی و میکروبیولوژی کاربردی را با بحث جامع و به روز شده در مورد پویایی پیچیده IDP ها و IDR ها ارائه می دهد .

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی