مفید وردپرس

امع و بسیار کاربردی ، معرفی رهبری اصول و عملکرد رهبری را از نظریه تا توسعه توانایی رهبری خود خواننده معرفی می کند. از تجزیه و تحلیل منابع مختلف رهبری و نظریه مدیریت ، مدلی پدید می آید که زمینه ای برای توسعه مهارت های رهبری خود خوانندگان و استفاده از آنها در بقیه کتاب فراهم می کند.مقدمه ای بر جبر چکیده بینش روشهای جبر انتزاعی را ارائه می دهد. این کتاب اطلاعات مربوط به مفاهیم اساسی جبر انتزاعی را ارائه می دهد. این کتاب که در پنج فصل تنظیم شده است ، با مروری بر مطالعه اعداد طبیعی که از نظر تاریخی به منظور شمارش اجسام در مجموعه های مختلف استفاده می شوند ، آغاز می شود. این متن سپس مفاهیم مجموعه و عناصر یک مجموعه را بررسی می کند. فصل های دیگر شامل یک بررسی بصری از انواع مختلف اعداد حقیقی ، با درج نتایج بسیار مهم بر روی اعداد صحیح است. این کتاب همچنین یک بررسی مختصر از سیستم های جبری از مجموعه های پیش پا افتاده تا گروه های با ساختار بیشتر ، با تأکید بر ویژگی های ابتدایی گروه ها ارائه می دهد. فصل پایانی به توسعه ساده اعداد مختلط می پردازد.
مقدمه بر ریاضیات انتزاعی بر اصول ، رویکردها و عملیات مربوط به ریاضیات انتزاعی ، شامل فضاهای متریک ، مجموعه ها ، سیستم های بدیهی و جملات باز تمرکز دارد. این کتاب ابتدا اطلاعاتی در مورد منطق و نظریه مجموعه ها ، اعداد طبیعی و اعداد صحیح و اعداد منطقی ارائه می دهد. بحث ها بر روی اعداد منطقی و زمینه های مرتب شده ، ترتیب ، حساب ، سیستم های بدیهی و روش های اثبات ، توابع مسائل خویشاوندی ، زوج ها و روابط مرتب ، مجموعه ها ، و جملات باز و جملات متمرکز است. سپس متن اعداد واقعی و مختلط ، فضاهای متریک و محدودیت ها را بررسی می کند. موضوعات شامل محدودیت های کلی ، توابع پیوسته ، باز بودن ، بسته بودن و سیستم های همسایگی ، تعریف و ویژگی های اساسی و ساخت R. نشریه یک مرجع حیاتی برای ریاضیدانان و دانش آموزان علاقه مند به ریاضیات انتزاعی است.
این کتاب که توسط نویسنده ای مجرب در زمینه توسعه مدیریت نوشته شده است ، به سه قسمت تقسیم می شود:
بخش اول - ماهیت و نقش رهبری
بخش دوم - پیشرو دیگران
بخش سوم - پیشرو در نوآوری و تغییر
توسعه یادگیری به وضوح ساختار یافته است و این متن همچنین الزامات اساسی دانش را برای مدارک سطح 3 در رهبری فراهم می کند.

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی