مفید وردپرس

ین ماژول مستقل برای مطالعه مستقل موضوعاتی را که اغلب فارغ التحصیلان غیر ریاضی نیاز دارند ، محاسبه می کند ، مانند محاسبات بنیادی ، جبر خطی ، احتمالات و روشهای عددی اساسی. متن قابل فهم مقدمه ای بر روشهای محاسباتی و ریاضی شامل مثالها ، انگیزه ها و تمرینات زیادی از تعداد زیادی از سوالات پایان فصل است. برای خوانندگانی با پیشینه های گوناگون که وارد برنامه های موسسه و دانشکده Actuaries ، انجمن Actuaries و CFA Institute می شوند ، آشنایی با روشهای Actuarial و ریاضی می تواند از ابتدا قوام دانش ریاضی را ارائه دهد.یک دوره تقویتی ریاضی خودآموزی را در دو سال اول برنامه عملیاتی ارائه می دهدصالح ساختاری مورد استفاده در سیستم های هواپیما و پیشرانه بر هزینه ، عملکرد و ایمنی هواپیماها تأثیر می گذارد و درک طیف وسیعی از مواد مورد استفاده و مسائل پیرامون آنها برای دانشجوی مهندسی هوافضا ضروری است. مواد ساختاری و موتور مورد استفاده در هواپیماها ، هلیکوپترها و فضاپیماها از نظر تولید ، خواص ، عملکرد و کاربردها.
مواد اصلی ساختاری و موتور مورد استفاده در هواپیماها ، هلیکوپترها و سفینه های فضایی را از نظر خواص ، عملکرد و کاربردها مرور می کند
خواننده را با طیف وسیعی از مواد هوافضا آشنا می کند ، با تمرکز بر پیشرفت ها و الزامات اخیر ، و خواص و تولید فلزات برای سازه های هوافضا را مورد بحث قرار می دهد.
فصل ها به طور خاص به فلزات فردی از جمله آلومینیوم ، تیتانیوم ، منیزیم ، فولاد و سوپرآلیاژها نگاه می کنند
سه فصل اول کتاب با تمرکز بر تحولات و الزامات اخیر ، طیف وسیعی از مواد هوافضا را با خواننده آشنا می کند. پس از این فصل های مقدماتی ، کتاب به بحث در مورد خواص و تولید فلزات برای سازه های هوافضا می پردازد ، از جمله فصل هایی که شامل تقویت آلیاژهای فلزی ، آزمایش مکانیکی و ریخته گری ، پردازش و ماشینکاری فلزات هوافضا می شود. ده فصل بعدی به طور عمیق به فلزات منفرد از جمله آلومینیوم ، تیتانیوم ، منیزیم ، فولاد و سوپرآلیاژها و همچنین خواص و پردازش پلیمرها ، کامپوزیت ها و چوب می پردازد. فصل هایی در مورد مسائل مربوط به عملکرد مانند شکست ، خستگی و خوردگی قبل از فصلی است که بر بازرسی و نظارت بر ساختار ساختمانی مواد هوافضا متمرکز شده است.
مقدمه ای بر مواد هوافضا با پوشش جامع موضوعات اصلی پیرامون مصالح ساختمانی هوافضا ، برای دانشجویان مقطع کارشناسی در رشته مهندسی هوافضا و هوانوردی ضروری است. همچنین یک منبع ارزشمند برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی و مهندسان هوافضا خواهد بود.
شامل نمونه ها ، انگیزه ها و مشکلات تمرین از تعداد زیادی از سوالات پایان فصل است که برای ترویج تفکر مستقل و کاربرد ایده های ریاضی طراحی شده است.
بیشتر از آنکه آکادمیک باشد ، با پزشک دوست است
ایده آل برای خودآموزی و به عنوان منبع مرجع برای خوانندگان با پیشینه های مختلف که وارد برنامه های موسسه و دانشکده Actuaries ، انجمن Actuararies و CFA Institute می شوند

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی