مفید وردپرس

طراحی پایگاه داده ، درک نحوه عملکرد سیستم های مدیریت پایگاه

شابیات روطان | سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۴ ق.ظ

مقدمه ای بر طراحی پایگاه داده ، درک نحوه عملکرد سیستم های مدیریت پایگاه داده (DBMS) را ارائه می دهد تا بتواند از DBMS تجاری موجود به صورت هوشمند استفاده کند. این کتاب اصل استقلال سازمان فیزیکی و محلی را ارائه می دهد. این کتاب که در هفت فصل تنظیم شده است ، با مروری بر نظریه فرم عادی آغاز می شود. این متن سپس سه نوع DBMS را شرح می دهد. فصل های دیگر مشکلات پردازش پرس و جوهایی را که نام فایل ها ذکر نشده است ، در نظر می گیرند. این کتاب همچنین نحوه گروه بندی سلسله مراتبی داده ها ، نحوه استفاده از پیش سفارش درخت برای نمایش داده ها و چگونگی تبدیل یک سازمان شبکه به سازمان سلسله مراتبی را مورد بحث قرار می دهد. فصل آخر به چهار موضوع اساسی در نظریه پایگاه داده ، یعنی بازیابی ، امنیت ، یکپارچگی و همزمانی می پردازد.درک مفهوم تصویربرداری تانسور انتشار (DTI) حتی برای فیزیکدانان رزونانس مغناطیسی اغلب دشوار است. مقدمه ای بر تصویربرداری تانسور انتشار از تصاویر گسترده (نه معادلات) برای کمک به خوانندگان در درک نحوه عملکرد DTI استفاده می کند. تأکید بر تفسیر تصاویر DTI ، طراحی آزمایشهای DTI و اشکال مطالعات کاربردی است. تئوری DTI به طور مداوم در حال تحول و بنابراین نیاز به یک کتاب درسی که توضیح می دهد که چگونه روش کار می کند در راه است که به آسانی قابل درک وجود دارد - مقدمه ای بر تانسور انتشار تصویربرداری را پر می کند این شکاف است.مقدمه ای بر ارتباطات دیجیتال ، اصول اساسی در تجزیه و تحلیل و طراحی سیستم های ارتباطات دیجیتال ، از جمله اهداف طراحی ، محدودیت ها و توافقات را بررسی می کند. این کتاب پس از به تصویر کشیدن تصویر بزرگ و قرار دادن مطالب پس زمینه ، به طور شفاف به بحث جامع و مفصل در مورد همه عناصر مهم و عملکردهای کلیدی در ارتباطات دیجیتالی می پردازد.اولین کتاب درسی در سطح کارشناسی منحصراً در زمینه ارتباطات دیجیتال ، با پوشش کامل کدگذاری منبع ، کانال ، مدولاسیون و همگام سازی.
جنبه های اصلی شبکه های ارتباطی و ارتباطات چند کاربره را مورد بحث قرار می دهد
توصیفات روشن بینانه و توضیحات بصری از همه مفاهیم پیچیده را ارائه می دهد
تمرکز بر کاربردهای عملی و مثالهای گویا.
یک وب سایت همراه شامل راه حل هایی برای مشکلات پایان فصل و تمرینات رایانه ای ، اسلایدهای سخنرانی و شکل ها و جداول از متن است.

 

 

 

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی