مفید وردپرس

بر پردازش سیگنال دیجیتال ، تئوری و عمل اساسی پردازش سیگنال دیجیتال

شابیات روطان | سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۰۱:۰۵ ق.ظ

مقدمه ای بر پردازش سیگنال دیجیتال ، تئوری و عمل اساسی پردازش سیگنال دیجیتال (DSP) را در سطح مقدماتی پوشش می دهد. همانند تمام مجلات مجموعه الکترونیک ضروری ، این کتاب فرمول منحصر به فرد حداقل ریاضیات و توضیحات مستقیم را حفظ کرده است. نویسنده نمونه هایی از بسته نرم افزاری استاندارد طراحی را شامل شده است ، از MATLAB و نمایشگرهای صفحه به طور گسترده ای برای نشان دادن متن استفاده می شود.
"مقدمه ای بر پردازش سیگنال دیجیتال" که برای دانشجویان در مقاطع کارشناسی و دیپلم در رشته مهندسی برق و الکترونیک ایده آل است ، شامل مثال های متعدد کار شده در سراسر و همچنین مشکلات بیشتر در مورد راه حل ها است تا دانش آموزان بتوانند به طور مستقل و همزمان با دوره خود کار کنند.حداقل دانش ریاضیات و الکترونیک را در نظر می گیرد دیجیتال ، الکترونیک دیجیتالی را از اصول اولیه معرفی می کند و تمام زمینه های اصلی دانش و تخصص مورد نیاز دانش آموزان تا مقطع اول سال و همچنین تکنسین ها و سایر متخصصان را پوشش می دهد.این کتاب نمایشی از فناوری ، طراحی ، سازماندهی و ساختار دستگاه های ذخیره سازی مستقیم دسترسی (درایوهای دیسک) را ارائه می دهد. این شامل بحث تکامل فناوری (ضبط مغناطیسی) و ارزیابی سایر فناوری های ذخیره سازی ، از جمله ضبط نوری است. نمونه هایی از کدهای مورد استفاده در پیاده سازی قبلی درایوهای دیسک و همچنین استفاده از درایو دیسک دیکته شده توسط ملاحظات قابلیت اطمینان نیز گنجانده شده است. ارائه حداقل دانش ضبط مغناطیسی ، طراحی سروومکانیسم و ​​کدگذاری را در نظر می
یک متن مقدماتی مختصر و خواندنی ایده آل برای خودآموزی توسط متخصصان یا دانشجویان در دوره هایی با زمان تماس محدود
جنبه عملی را از نظر تکنسین/حرفه ای پوشش می دهد
محتوا با طیف وسیعی از برنامه های درسی BTEC و C&G مطابقت دارد
برخلاف اکثر متون ، مقدمه ای بر سیستم های دیجیتال همچنین کاربردهای طراحی و ساخت مدارها ، از جمله عیب یابی و استفاده از تجهیزات آزمایش را پوشش می دهد. دانش آموزان متن مناسب برای دوره های الکترونیکی ، سیستم ها و کنترل و خدمات الکترونیکی را پیدا می کنند.
چه به دنبال یک دوره خودآموزی کامل در زمینه الکترونیک دیجیتال هستید ، چه یک متن مرجع مختصر برای غوطه ور شدن در آن یا یک متن درسی که قابل خواندن و سرراست باشد ، جان کریسپ راه حل را ارائه کرده است.
مختصر و به سبک ساده و قابل دسترسی نوشته شده است
بسته بندی شده با نمونه های کار شده ، تمرینات و سوالات خودآزمایی

  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی