مفید وردپرس

هر ساله افراد بیشتری به دلیل سوء مصرف مواد تحت درمان قرار

شابیات روطان | چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۰۶:۵۱ ب.ظ

هر ساله افراد بیشتری به دلیل سوء مصرف مواد تحت درمان قرار می گیرند و این امر نیاز اساسی به یک دفترچه راهنمای عملی و کاربردی آسان برای ارائه دهندگان درمان اعتیاد ایجاد می کند. پزشکی اعتیاد: مقدمه ای برای متخصصان مراقبت های بهداشتی ، توسط دکتر رابرت دی. لووینجر ، راهنمایی های واضح و معتبر در مورد مفاهیم فعلی عملکردهای مغزی در ارتباط با سوء مصرف مواد ، مدیریت زودرس و پروتکل های درمانی طولانی مدت و داروی مؤثر در روانپزشکی ارائه می دهد. روشهای درمانی با هدف ارائه خدمات درمانی بهتر برای بیماران مبتلا به اعتیاد.

تحقیقات به طور فزاینده ای نشان می دهد که اعتیاد مبنای ژنتیکی و عصبی شناسی دارد ، اما تلاش برای ترجمه تحقیقات به معالجه بالینی مؤثر و سیاست های اجتماعی نیاز است تا با تجزیه و تحلیل اخلاقی دقیق از پیامدهای شخصی و اجتماعی آگاهی یابد. دانشمندان و سیاست گذاران به طور یکسان باید عواقب منفی ناخواسته تحقیقات علوم اعصاب را در نظر بگیرند تا بتوان وعده کاهش بار و بروز اعتیاد را به طور کامل تحقق بخشید و پیشرفت های جدیدی را به درمان های معنادار و مؤثر بالینی منتقل کرد.ین جلد محققان و پزشکان معتاد اعتیاد را با متخصصان علوم اعصاب و علوم اجتماعی همراه می کند تا بطور اختصاصی درباره پیامدهای اخلاقی ، فلسفی ، حقوقی و اجتماعی تحقیقات عصبی اعتیاد و همچنین ترجمه آن در سیاست ها و درمان های مؤثر ، اقتصادی و مناسب صحبت کنند. فصل ها تاریخچه ایده های اعتیاد ، اعصاب اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد ، پیشگیری و درمان اعتیاد ، پیامدهای اخلاقی اعصاب اعتیاد ، مسائل حقوقی و حقوق بشر ، اخلاق تحقیق و سیاست های عمومی را بررسی می کنند.

  • دارای بورسیه های برجسته و واقعاً بین المللی است ، با فصلهایی که توسط متخصصان برجسته علوم اعصاب ، پزشکی اعتیاد ، روانشناسی و ... نوشته شده است.
  • روانشناسان را از تحقیقات مرتبط در زمینه علوم اعصاب و بالعکس آگاه می کند و به محققان امکان دسترسی یکجانبه به دانش را در خارج از حوزه تخصص خود می دهد.
  • شابیات روطان

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی